SONY DRU-500ax

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jiivee 02.05.2003.

1. jiivee

jiivee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toimiiko Polarpandalta saatavat DVD-R Datasafe 1x (1kpl/blue) tässä asemassa? Onko kokemuksia?

2.  
  3. make55

make55 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noista en tiedä, mutta itse ostin 25 kpl:n bulkpackin ja kaikki ovat toimineet hyvin pöytäsoittimessa. Samoin poltto on onnistnut, eli lasinalusia ei ole tullut.

4. RoopeT

RoopeT Guest

Milläköhän polttimella olet noita Bulkpaqja poltellut? Ja mitä Bulkpaqja (lila 1x, vihreä 2x vai punainen 4x)? Ja mikä pöytäsoitin?

Itse en ko. merkkiä suosittelisi kenellekään, 25 kpl liloja 1x levyjä tilasin ja Sonyn poltin ei ole suostunut yhteenkään testatuista n. kymmenestä levystä polttamaan kuin noin gigan ennen write erroreita, eli tähän mennessä lasinalusprosentti 100%. Pari vihreää 2x levyä olen Sonylla onnistunut polttamaan, mutta näidenkin soveltuvuus pöytäsoittimiin on ollut huonoimmasta päästä.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.05.2003
  5. Adder_78

Adder_78 Guest

Täysin samaa mieltä RoopeT:n kanssa. Bulkpaqit on roskaa...

6. make55

make55 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No poltin on Sony DRU 500-A, bulkit lilaa ja polttohjelma Uleadin DVD movie factory. Pöytäsoitin on Unitededin 5032M. Olenhan kyllä lukenut noista bulkin toimimattomuuksta, mutta pitihän sitä kokeilla ja hyvin ovat ainakin mulla pelanneet.

7. jiivee

jiivee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisko mitään muita suosituksia tuolta polarpandan valikoimasta jotka toimis ja palais sonylla??

8. Adder_78

Adder_78 Guest

Miksi et tilaa ulkomailta? saat tuplasti levyjä samaan hintaan... :eek:)

9. RoopeT

RoopeT Guest

Jos Polarpandan valikoimiin on pakko tyytyä, ostaisin Datasafen DVD-RW levyjä (olettaen että soittimesi toistaa DVD-RW levyjä). Älä ainakaan osta kumpaakaan Bulkpaqia. Lisäksi Datawriten DVD+R (Yellow) paloi lasinaluseksi Sonylla (tosin vain 1 levy testattu). Traxdatan DVD-R levyt toimivat tosi hyvin, joten ehkä myös vastaavat DVD+R:t?

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.05.2003
  10. jiivee

jiivee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitoksia vinkeistä... :)

11. Millenium

Millenium Guest

Täällä ainakin toimii. Oletko kokeillut Nerolla polttoa, jolla en ole onnistunut.

12. RoopeT

RoopeT Guest

Niin mikä toimii?

13. Millenium

Millenium Guest

Datasafen 1x dvd-rw, -r ei kokemuksia.

Jaa tämä sivu