sony bravia teksti-tv ongelma

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi olliboi 08.02.2010.

  1. olliboi

    olliboi Regular member

    Liittynyt:
    08.09.2006
    Viestejä:
    851
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli ongelmana olisi et miten saa tuos sonyn 32" lcd tv:ssä teksti-tv:n toimimaan? ohjekirjas lukee ohjeet vaan jotenki analogisesti saamaan sen näkyviin mutta analoogiset lähetykset on jo loppunu vuosia sit ja kun en saa nyt ton sisäsen digiboxin kautta sitä teksti-tv:tä näkyyn niin kertoisko joku viisaampi täs mulle et miten sen saa toimiin :)
     
  2.  
  3. spegex

    spegex Member

    Liittynyt:
    02.04.2008
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mikähän tuossa on ongelma? Eli mitä teksti-TV:n napista painamalla tapahtuu?

    Itse olen käytellyt yhtä Sony 32" lättyä ilman ongelmia reilun vuoden. Vaikka muistia on, ei alasivujen selausta ole vaan alasivut vaihtuvat omaan verkkaiseen tahtiinsa. Tuo tosin on kaikissa Sonyissa yhtä suksesta. Esim. Keski-Euroopassa tai Amerikoissahan teksti-tv:n kayttö on paljon vähäisempää, ja tuo näkyy tiettyjen isojen merkkien tecksti-TV-mallien kämäisenä toimintana - tästä Sony ja Samsung ovat hyviä esimerkkejä.
     
  4. olliboi

    olliboi Regular member

    Liittynyt:
    08.09.2006
    Viestejä:
    851
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    noniin siis analoogises tilassa painaessa teksti-tv nappia,näyttö on mustana ja tulee ne numerot yläkulmaan, taitaa olla se numero 100 se vakio. noh mutta digitaalisessa tilassa, jossa tv-kanavatkin näkyy ni kun painaa sitä teksti-tv nappia niin ei tapahdu mtn, ei tuu niit numeroit yläkulmaan eikä näytölle tuu sitä tekstitv:tä vaikka vartin odottais.
     
    Viimeksi muokattu: 08.02.2010

Jaa tämä sivu