Hei kaikille, Minulla ois ongelma tv:n kanssa esim. kun kanavat päällä niin antaa koko ajan EI SIGNAALIA tekstiä, jolloin näyttö menee pimeeks sekunniks ja palautuu ja se toistaa tota koko ajan. Esim kun kaapelia kosketan joka menee seinään nii näyttö menee silloin myös pimeeksi. Minulla on sama vika 32" braviassa myös, mutta ongelma loppui siihen ku siihe ostin erillisen digiboksin.Eihän molemmat kaapelitkaan voi olla rikkinäsiä... Onko sitten nää sonyn integroidut digiboksit niin paskoja? Takuuta on vielä 1,5v et täytyykö sit vaan sit takuukorjaukseen viedä tai jos jollain on ollut sama ongelma niin kertokaa miten ongelma on saatu korjatuksi muuta ku ulkopuolisella digiboksilla. Kiitos!
Niin ja suomeksi tv ilmoittaa että se ei muka olisi viritetty joka kerta kun tulee tuo EI SIGNAALIA vaikka sen viritin muutaman kerran. onkohan sit ongelma taloyhtiön laitteissa?
Kun kosketat antennikaapelia ja näyttö menee pimeeksi. Tarkasta antennirasia. Television antenniliitäntä. Kysele naapureilta onko heillä samoja ongelmia esiintynyt. Jos sama vika on ilmennyt molemmissa telkkareissa,niin vikaa voi olla talon antenniverkossa. Onko tv kytketty antenni,vai kaapeliverkkoon. Kannattais ottaa yhteyttä talon isännöitsijään joka tilaa tarvittaessa antenniliikkeen huoltomiehen paikanpäälle. Ei luulis olevan niin huonoa tuuria,että molemmissa telkkareissa olisi virittimet paskana. Itselläni myös 1½ käytössä oleva sony KDL 40W 4000 sarjaa, toistaiseksi toiminut hyvin welhon kaapeliverkossa. Kannattaa ottaa sony huoltoon myös yhteyttä. Sieltä tulee huoltomies käymään paikanpäällä.
Vika ratkaistu, molemmat kaapelit hajonnu. Outoa et miten molemmat voi hajota samaan aikaa, mut ikänsä kai elänneet Kiitos avusta!
Hyvä että löysit vian itse. Meidän taloyhtiöllä on ainakin tapana laskuttaa osakasta turhasta huoltokäynnistä.
Sama homma täällä jos ei vikaa yhtiön verkosta löydy niin taloyhtiö pistää laskun asukkaalle. Tossa naapurille kävi pieni fiba,epäili,että talon verkossa tai antennihommissa olis vikaa,mutta lopulta vika löytyi hänen omista laitteistaan.Hintaa huoltomieskäynnille tuli 100€ Isännöitsijä pisti laskun postiluukusta,että maksa itse ei kuulu taloyhtiön maksettavaksi. Kyllä jos on vanhoja liitäntäkaapeleita käytössä,niin niihin voi aikojen mittaan tulla esim pieniä murtumia ja nämä kyllä aiheuttavat sitten häiriöitä. No tässä tapauksessa kävi helppo nakki,kun uudella piuhalla tuli homma kuntoon.
Jep, onneksi vika oli kaapeleissa. Kyllähän pitää aina itse yrittää sitä vikaa etsimään ja kysellä apuaki netistä, jos ei enää mtn keksi. Asun itse Hoasin perhekämpäs tällä hetkellä ja pistorasiat eivät eivät ole maadoitettuja. Kone meinas hajota, jonka olen kasannut noin 3000 euron edestä, enkä pysty sitä käyttämään täällä. Laitoin asiasta hoasille sähköpostia niin tuli aika neutraalinen vastaus että vetäisin johtoa keittiöstä olkkariin mikä on vaarallista touhua. Ei aamukahvit tahdonnu kyl suussa pysyä kun viestin luin Olin maininut viestissä että vessa ja keittiö ois ainoot paikat, jossa olisi maadoitusta että täytyykö minun dataa vessassa tai keittiössä. Ihme etteivät laittanu et mee vaa vessaan dataa. Ketuttaa ja olenkin muuttamassa heti kun toinen kämppä löytyy. Ahdistaa muutenkin koko kämpän pohjapiirros, senki on kännissä joku suunnitellut.