Sony 40X3500 hankkimassa

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Tampake 29.08.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Tampake

Tampake Guest

Hei,

olen hankkimassa 40" LCD-televisiota ja päätymässä tuttuun ja turvalliseen Sonyyn. Olen jo oikeastaan tilannut Verkkokauppa.com:sta KDL-40D3550:n hintaan 899€. Odottelen kuitenkin edelleen laitetta ja nyt olen tullut hieman epävarmaksi oston suhteen.

Epävarmaksi olen tullut koska kyseessä kuitenkin on "vanhentunut malli", vaikkakin TV mielestäni on erittäin edullinen. Onkohan siinä kuitenkin heikompi kuvanlaatu uudempiin malleihin verrattuna vai huomaako sitä? Vaihtoehdoiksi olenkin miettinyt 40X3500 tai 40W4000 malleja. Saksasta saisi X-mallin tilattua kotiin kuljetettuna laitteen 1400€:lla, W-malli lienee samassa hinnassa jo Suomessakin. Miten lie sitten tuon X-mallin vanhenemisen laita kun on ollut jo viime kesästä asti myynnissä (vaikka jonkinmoinen lippulaiva onkin)? Onko W-malli kuitenkin mennyt joidenkin ominaisuuksien osalta ohi (paitsi 100Hz + motionflow)?

Kumpi näistä laitteista on parempi SD-lähetyksien katseluun ja onko ero D35550 malliin suurikin? Ei viitsisi katsella kamalaa pikselimössöä kun kuva liikkuu nopeasti. Vai onko kuitenkin niin että D3550 pitää hyvin pintansa?

Toinen asia jota mietin on tuo kahdessa muussa mallissa oleva HDTV-viritin. Onko se nyt niin että tulevaisuudessa pystyn laittamaan laitteeseen jonkun CA moduulin johon voin laittaa kaapelitv-kortin, ilman erillisen laitteen hankkimista? Jos näin ei ole niin meneekö Sony:n HD-viritin ihan hukkaan? Jos tämä unohdetaan niin saako näistä kahdesta muusta mallista hintansa verran hyötyä D3550:aan verrattuna, joka kuitenkin on mielestäni erittäin halpa malli.

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu