Soneran mokkula ei asennu Windows XP:hen (Huawei E230)

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi Timbaus 06.09.2009.

1. Timbaus

Timbaus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hankin Soneran mokkulan, jonka sain hyvin asennettua Windows 7:aan (kun tikun tökkäsi kiinni, avasi se asennusohjelman).

Mutta kun koitan sitä Windows XP:hen, joka minulla on seiskan rinnalla, ei se avaakaan asennusohjelmaa, eikä sitä saa auki Oman tietokoneen kauttakaan (laitteen pitäisi tehdä oma "cd-asema" Omaan tietokoneeseen).
    Windows kyllä näyttää asentavan ohjelmistoa alapalkissa, mutta itse asennusohjelma ei käynnisty.

Sain mokkulan asennettua kiertotietä, kun kopioin mokkulan tiedostot Windows 7:ssa ja siirsin ne XP:hen, mutta silti kun mokkula on kiinni koneessa, kone näyttää koko ajan lataavan jotain, kiintolevy raksuttaa parin sekunnin välein ja samalla hiiren tiimalasi näkyy hetken.

Toisessa koneessa mokkula kuitenkin asentui Windows XP:hen ilman ongelmia. Onko ehdotuksia vian korjaamiseksi? :)

2.  
  3. magirus

magirus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Omaan läppäriini huawei asentui kerralla, mutta netin nopeus on onneton. (ks. toinen keskustelu)

Vanhaan pöytäkoneeseeni huawein asennus oli ihmeellinen, kone oli löytävinään 3 uutta laitetta (CD-asema, muistitikku ja modeemi) ja nämä kaikki vielä asentui ainakin 5 kertaan. Sykli alkoi aina alusta. Lopulta toiminta oli ihan ok, paitsi, ettei sillä paikalla ollut kenttää. Välillä nopeus oli 120 KB/s, suurimman osan aikaa ihan nolla.

4. Timbaus

Timbaus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Samallalailla mun kone löytää noi monet eri laitteet, mutta sitä automattista käynnistystä se ei avaa, eikä sitä saa auki Omasta tietokoneestakaan.

Jaa tämä sivu