Eli mielipiteitä kaipaisin Sonera ADSL liittymän omaavilta, onko ollut mitään huoltokatkoja tai muita ongelmia? Nykyinen palveluntarjoaja erittäin toimintavarma, nopeammat yhteydet vaan melkolailla kalliita kun vertaa soneraan mutta ei silti viitti suinpäin vaihtaa jos sonera onkin täysi susi.
No mitä sitä nyt sanoisi. Toimii pätkimättä, mutta 8/1 yhteys ja max download nopeus öbaut 500kt/s ja uppi ehkä 65kt/s joten ei oikein ole 8/1 tasoa.
Soneran 8/1 ollut niin kauan kun sitä on ollut tarjolla ja toiminut juuri niinkuin pitääkin.Näin siis helsingissä.
Hyvinpä tuo on nyt toistaseksi kulkenut vuojen ollu ja toki jokanen 5 katkoksesta on vituttanu 807/110 [8/1] Sonera tuossa vielä QoS apuna rullaa CfoSSpeed
heh, justiin soitin asiakaspalveluun ja ajattelin kysellä lisää, niin alkuinfossa jo tuli "Soneran laajakaistaverkossa on vikaa, joka saattaa vaikeuttaa internettiin kirjautumista. Vikaa korjataan parhaillaan." Ei varmaan ihan sanasta sanaan noin menny, mutta kumminkin voi LOL
Muuten itekkin ollut pääsääntöisesti tyytyväinen, mutta se asiakaspalvelu... HUH!! Aina saa odottaa vähintään puolituntia jonossa. Siinä on tooooodellla ISO miinus.
Enpä keksi äkkiseltään pahaa sanomista. Yhteyden kytkentävaiheessa oli Soneran pojat jotain sekoillut, mutta sen jälkeen ei ole ollut edes katkoksia.
Mun kokemukset Sonerasta: 1. Kallis 35€ 1/512 2. Asiakaspalvelun saat unohtaa, h******n pitkä jonotusajat 3. Toimii aika hyvin, 3 vuoden aikana ollut 2 kertaa poikki. Kovasti haluaisin nostaa nopeutta, mutta kallis mikä kallis. Kuitenkin 3 kohdan takia olen vieläkin Soneran asiakas.
Mitä ite oon noita hintoja ettiny, niin ainakin tänne omalle alueelle sonera halvin. Nykynen 2metriä/512kiloo 44e/kk, samalta operaattorilta 8/1 60e/kk<--Elämä on? soneralla 8/1 49e/kk, eli 5 egee lisää maksettavaa ja nopeus moninkertaistuu, toivottavasti (se Full Rate....) Ja nyt oli vielä tarjous, avausmaksu ja 3 ekaa kuukautta puoleen hintaan, aukeaa vasta marraskuun lopussa joten siihen asti odottelua. Mutta kiitoksia vastanneille, tuskin tuli virhettä tehtyä.
Sonera: 1) Jos vikoja, niin monesti vika muka asiakkaassa. Asiakaspalveluun/tekniseen tukeen pitkät jonotusajat 2)~4 kertaa vuodessa poikki; 10min-12h kerrallaan