Sonera nostelee hintoja...

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi helples 29.01.2009.

1. helples

helples Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Lehdessä luki pari päivää sitten et "korvessa" nostetaan kaapeli laajakaistan hintoja 25%-42% ja ku tässä jo valmiiksi maksetaan khesta megasta melkein 40€ niin alkaa jo vähän ********. Perusteluksi sanoivat et kaapeöiverkon huolto on kallista ja et tämä rohkaisis käyttämään langatotna nettii.

Kyllä varmaan rohkaisis jos ei käyttäis pöytäkonetta ja asuis katvealueella jonne saa tuurilla megan yhteyden!

Noni... ny sai purettua vähän paineita... mitäs porukat täällä ajattelee hinnan nostosta ja sen perusteista?

2.  
  3. Vanilja1

Vanilja1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mä ymmärrän täysin. Olen asunut elämässäni vähän siellä sun täällä mutta valitettavasti aina Soneran reuna-alueilla. Siis sonera toimii mutta muut on vähän niin ja näin. Voin täysin hyvillä ja rehellisin mielin sanoa, että Sonera on täysi rosvo ja hyväksikäyttäjä!!!

Sonera ryöstää monopolialueillaan ADSL:stä noin 50-60 euroa kuussa. Mikäli kilpailija tulee alueelle niin hinta putoaa välittömästi noin puoleen. Eräässäkin asuinpaikassani asentajat olivat kivasti kimpassa Soneran kanssa: Minulle kerrottiin suoraan päin naamaa, että et voi koskaan vaihtaa sonerasta pois ellet halua olla monta kuukautta ilman nettiä. Kun samat miehet asentavat sonerat ja kilpailijat niin työ tehtiin siten että soneran tilaajat olivat aina etusijalla ja muut tehtiin vain sitten kun ei ollut soneran töitä. Eli suomeksi: jos irtisanot soneran niin se katkaistaan heti irtisanomisajan kuluttua mutta uusi liittymä asennetaan vasta sitten kun jonossa ei ole enää yhtään soneran työtä eli muutamien kuukausien kuluttua, mutta mitään tarkkaa päivää ei voida antaa. Kiva kuulla tuollaista kun muutenkin tuo ryöstöpolitiikka riepoo.

Itse olen tehnyt henkilökohtaisen sonera-lakon jo vuosia sitten. Se tarkoittaa että en käytä soneran palveluja yhtään sen enempää kuin on pakko. Kun routa sulaa keväällä niin se viimeinenkin pakko poistuu kun valokaapeli uppoaa maahan ja saan sanoa lopulliset hyvästit soneran netille! Perheen kännykät on jo vuosia ollu pois sieltä.

Jaa tämä sivu