Näin kävi. Pääsiäinen ei ollut mukavaa aikaa Soneran asiakkaalle..kuten minulle. Sähköposti ei toiminut ja tiedotuskin siitä oli Ö-luokkaa. Tässä pyydänkin apua. Nyt pääsen S:n omilta sivuilta @-postiin,mutta en perinteisesti Outlookin kautta. Asetukset tileissä näyttävät olevan muuttumattomat.Onko mitään tehtävissä? Huomautan lukeneeni toisaalla,että jos katkos kestää yli 48 tuntia,on oikeutettu saamaan kuukauden hyvityksen operaattorilta! Olisi kai aika tsekata yhteyksiä.Toisella suurella op.ollessani ei linkit katkeilleet koskaan.Nyt vähän väliä.
Ainakin lehdessä luki että sähköposti katkoksista ei korvata mitään yksityis asiakkaille... Itse en kyllä soneraan enään sorru... On nimittäin ollut sellainen itkumuuri useammallekkin kaverille...
Ongelma ratkesi aikanaan,koska löysin kuin löysinkin oikean salasanan. Päättelin kuitenkin,että ongelman sattuessa sitä on kuin k--i sukassa. Minä en saanut apua Sonera Pisteessä käymällä,enkä jonottamalla(onneksi ilmaiseen)tekniseen apuun..kukaan ei koskaan vastannut,minulla kyllä luurikorva punotti. Se siitä.