suoraan sanottuna MITÄ VITTUA! otin soneralta ADSL.än 24m/1m. joo sain hienon paketin jossa oli Zyxel P-2302HW-P1 (tietääkseni tää laite on reititin) ja piuhat oli myös. ite luulin että ei se oo ko lyö piuhat seinää ja vola neiti on hyvä ja menee nettiin. ei se ihan mennyt niin soitin soneralle ne vaan sano että kyllä yhteys pelaa.. ja paskat sanon minä ei toimi ei.. kone vaan kertoo että yhteyttä ei voida muodostaa. valot kyllä palaa tossa mööpelissä mutta netti valo on vilkuttaa punasta.. mun tietääkseni tarviin jonku modeeminki myös luulis nyt helvetti soikoon että se ois tullu tuon paketin mukana!! vai mikä tässä nyt mättää ois aika kiva saada toimimaan että ei tarvii turhasta maksella.
23.9 piti tulla asentja mut ei näkyny meillä ketään. ja vahvisus tuli muistaakseni tuollon 23.9 ja soitin itse viellä soneralle ja sanoivat että kyllä sen pitäs toimia..
http://www5.sonera.fi/keskustele/viewforum.php?f=49 Tuolta kannattaa kysyä myös, mitä nyt katoin saa sieltä myös Soneralta asiallisia vastauksia.
no niin kokeiltu on uudestaan joka päivä ei toimi ei.. en vaan ymmärrä missä vika.. soneran sivuille laitin myös kyselyn että mitä tehdä missä vika ainoatakaan vastausta en ole siellä saanu mutta kyllä sitä on moni lukemassa käynyt!! rupeen kohta jo hermostumaan