soldier of fortune 2

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi neg_ro 16.09.2007.

1. neg_ro

neg_ro Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo eli mulla tää peli heittää työpöydälle parin minuutin pelin jälkeen, joskus tulee virheilmoitus joskus ei mitään. Kone = radeon 9200 pro, amd athlon 2400+ (2ghz) 512 ram. Oon skannanu koneen viruksista ja haittaohjelmista, tosin tähän f-securen paskaan en menis luottamaan. Btw veljellä on huonompi kone ja sillä toimi iha normaalisti :F + joka kerta kun käynnistän koneen on näytön värit yhtä kirkkaalla mitä pelissä...Muut pelit toimii ihan normaalisti

Viimeksi muokattu: 16.09.2007
  2.  
  3. hipunoppa

hipunoppa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo no mulla on toi peli. olisko toi palomuuri joka estää
    jos ei ole, olet luultavasti varettanut kyseisen pelin ja jokin virhe ilmennyt lataamisessa
    tai muuten vaan liian hyvä kone.

4. neg_ro

neg_ro Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei tuo palomuuri sitä estä, mut et liian hyvä kone :---D, mjaa-a mikä lie vikana, veli on asentanu samoilta cdltä ku minä niin siinäkää ei sit vissii mitää häikkää oo. hmm

5. Vilen

Vilen Guest

Oletko asentanut uusimman päivityksen?

Se löytyy tuolta: http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelipaivitykset/3d-raiskinta-toiminta/3551/

Onko tuo ongelma sekä yksin että moninpelissä?

Miten tuo palomuuri liittyy tuohon ongelmaan. Minä vaan kysyn? Vaikka palomuuri estäisikin pääsyn nettiin, niin ei se aiheuta pelin sammumista. :)

Kyllä tuo peli pyörii nykyisilla koneilla kerrassaan loistavasti. Ei liian hyvää konetta olekkaan tuolle pelille. Pelin moottorinahan toimii aina niin luotettava Carmackin koodaama Quake III -pelimoottori.

6. neg_ro

neg_ro Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mjoo toi päivitys ei vorkkaa koska tulee jtn "old file doesnt found and the new doesnt work" :D mm. ja ongelma tulee myös moninpelissä.

7. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Palomuurin / virussofta voi aiheuttaa virheilmoituksen ,jolloin Windows heittää sinut automaattisesti ohjelmasta / pelistä työpöydälle. Virhe ei jää taustalle pyörimään ,koska se voisi olla kohtalokasta Windosin käyttöjärjestelmälle.

EDIT: Re-installointia yritetty? Ja mitä käyttistä käytät ja tukeeko SoF2 sitä?

Viimeksi muokattu: 19.09.2007

Jaa tämä sivu