selvennys:snipa=tarkkuuskivääriampuja medic_lääkintä mies sanokaa tähän kumpi on paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei voi sanoo kumpi on parempi. Kummallakin on hyvät ja huonot puolensa. Ota se kumpi itsestä tuntuu paremmalta / on enemmän hyötyä / osaat paremmin.
no jos on unlockit ja on tarkka & nopee, ja vastustajat vähän kauempana niin ehdottomasti SNIPU... ja esim: ]BIG[littlebrothers do bing a knife to a pistol fight-servussa medic,, ni voi elvyttää/healata...
Kauas ammuttaessa snipu, lähitaistelussa ja muiden auttamisessa medic. Mitä epäselvää tossa asiassa on? Sillä pelaa millä osaa...
Kuten BlazingKai tuossa yllä sanoi. Sehän ihan riippuu pelitavastasi/mieltymyksistäsi. Snipu (L96A1) on tosi tarkka pitkilläkin matkoilla ja M95 hyviä puolia on taas se että voi ampua koneesta ohjaajan, tehokas mutta on hieman epätarkempi pidemmillä matkoilla. Tark'ampuja lähitäistelussa on heikommilla, sillä (poislukien MEC perus-snipu) kiväärillä voi ampua vain yksittäistulta. Pistooli on tarkka ja tehokas, mutta rynkkyä/haulikkoa vastaan aika tehoton jos et ole tosi hyvä pelaaja. Claymoret ovat tehokkaita, mutta niitä on vain kaksi. Jos saat lisää ammuksia ja pudotat lisää Claymoreja, ensin puodottamasi 'katoavat'. Snipuilu vaatii tässä vaiheessa pelin elinkaarta jo jonkin laista pelisilmää. Suurin osa porukasta osaa hakea karttojen yleisimmät sniputuspaikat ja kohdistaa tulituksensa sinne. Eli ole ovela, kiero ja kekseliäs. Valitse suojainen leirintäalue *8>, suojaa selustasi claymoreilla ja vaihda paikkaa muutaman laukauksen jälkeen. Eli tunne kartat hyvin. Lääkintämies on yllättävän tehokas lähi- ja keskimatkataistelussa kun ottaa huomioon että voi vielä parantaa itsensä ja kamuja taistelun tuoksinassa. Toisen tason unlockia (G36E) käytetään myös pitkänmatkan aseena (3 shots burst) ja on paras noista medicin aseista. Pisteitä ropisee tällä pelaajaluokalla tosi nopeasti. Korostan kuitenkin tiimipeliä. Valitse se kumpi sillä hetkellä hyödyttää sinua JA tiimiäsi enemmän. Muistathan että osuma päähän aseella kuin aseella tappaa välittömästi. Eipä tässä osaa tuon enempää apuja antaa. Itse pelaan lekuria useammin, mutta snipuna on paljon parempi tuon kill/death ratio.
Itsellä se menee täysin kentän mukaan. Esim Karklandissa medicillä saa itsensä helposti kärkeen parantelemalla, mutta Jalabadissa (vai mikä se nyt olikaan) snipalla on hyvä tarkkailla korkeilta rakennuksilta, joista näkee kauas. Pieni kenttä = Medic. Suuri kenttä = Snipa.
Ite sanoisin kyllä että medic. Ylennyksiä ja unlockeja ropisee todela helposti. Enkä nyt sanoisi että parempi K/D ratio olisi snipalla. Jos on hyvä pelaamaan medicillä niin ei välttämättä kuole kuin muutaman kerran. Jos siis keskittyy tähän omien auttamiseen.
SNIPU!!! aina kun saan pöllittyä jostain L96A1-snipun ni se pysyy yleensä koko rundin mulla ku ei kukaa ehi ampuu ees läheltä muo... eikä millä vaan aseella voi tappaa yhestä päähän osumisesta!
Joo todellakin se on makuasia millä innostuu tappamaan, joku tykkää äideistä ja jotku tyttäristä.. Itse käytän eniten L85A1 stä ja saan tapettuu sillä jo sellasia tappoja joita jotkut pitää mahdottomina ja snipallakin osuu hyvin mutta se on ihan millä sitä tottuu ampumaan... kaikkii kannattaa kokeilla enemmän ja sitten valita se oma juttu..
"medikin" aseet tarkkoja läheltä, "snipun" kaukaa, itse olen snipuilija...Sillä kun saa hekotkin alas. Medikillä tosin saa pointseja myös elvyttämällä ja "plussia" jakamalla, tosiaalta, ainoat medikit jotka oikeesti tulee apuun löytyy bottien kanssa pelattaessa. Snipu on sitä paitsi paljon kettumaisempi Ja se jos joku on mun mieleen...
kyllä snipullakin lähitaistelussa pärjää! ainaki mä... ja medikin aseet on aika tarkkoja kans, kyllä niilläki osuu vaikka ois vihulainen kaukana!
ärsyttää vaa ku SF meni rikki ku aloin pelaa bäfää.. (pikkusisko heitti ikkunasta ulos) ni ny en sit vähää aikaa saa L96A1:kköstä enkä sitä medicin parempaa asetta...