tere mulla tuli jsut ongelma et nyt on 2 gtx 260 mutta poweri on vaa 2x6 pin liittimii niin otanko toiset kaks molexista?
Zalman 600W poweri ja ihan uusikin viel tossa on niinku yks 8pin liitin mikä saa 6 pinnikseks, ja sit iha normi 6 pinninen liitin.
ajattelin kysyy viel et kestäks tuo mun poweri kolmannenki näyttiksen ei ihan taida ku nyt on kunnon lankku mihi menee kolme Ja eipä nuo gtx 260 paljoo maksa nykyää
En jaksa uskoa, että jaksaa pyörittää kolmatta enää. Voihan sitä kokeilla. Jos ei toimi, isompaa poweria kehiin.
Tuossa Zalmanissa on todella vammaisesti jaettu 12V linja 4 pieneen (liian) osaan. Voi olla että tuolla SLI-setillä saattaa törmätä ongelmiin. Olen saanut jo yhdellä GTX 280-kortillakin kyykkäämään kyseisen powerin.
Niin no en tiedä vaikka riittäiskin poweris kolmanteen näytönohjaimeen. Itsellä taitaa olla aikas hyvä hyötysuhde mun 420W powerissa, kun se pyörittää kaks sisäistä kovalevyä, 2kpl 9600GT näyttistä sli:ssä, 4 gigaa muistia, 3100MHz prossun, dvd-rw aseman, muutaman usb-laitteen + tuulettimet 300mm, 2 x 120mm, ja 2 x 80mm. jne. eikä yski yhtään ja kaikki pelit tähän mennessä on pyörinyt täysillä asetuksilla. Koneessa on vielä jotain pirkaleen valoja yms. sälää sisällä tuulettimissa ja coolereissa. näyttikset kyllä on passiivijäähdytteisiä.