Skypen kanssa ongelmaa

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Tzimbe 16.04.2006.

1. Tzimbe

Tzimbe Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli Skypessä ilmeni yht´äkkiä ongelma, jossa minun puheeni ei kuulu kunnolla, vaan se kuulostaa ihan siltä kuin olisin humalassa ja tulee erittäin pitkällä viiveellä ja tekee siis juttelun mahdottomaksi. Koetin säätää palomuuria, äänen asetuksia (mm. äänen "buustaus" kohtaa). En ymmärrä missä ongelma kun mikkikin tuntuu toimivan oikein kun testasin sen. Ongelma on nyt ollut kaksi päivää, joten tuskin kyseessä on ongelmat netissä.Ennen Skype toiminut oikeastaan ongelmitta.Osaisko kukaan neuvoa. Kiitoksia ajastanne!

2.  
  3. Camee

Camee Guest

Joskus on käynyt Skypen kanssa niin, että netin kaista ei vaan riitä, kun se on riittävän tukossa. Puhehan ei sinänsä vie kaistaa juuri yhtään, mutta esim modeemin resetointi voi joskus auttaa. Otat sähköt pois modeemista minuutiksi. Minulla on joskus toiminut. Vaikka itelläni on 8/1Mb yhteys, voi joskus modeemi jumittaa niin, ettei Skype kulje.

4. M00ses

M00ses Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samoja oireita olen huomannut kun jos on muuta liikennettä yhtäaikaa. Ilmeisesti pingi kasvaa sen verran tai jotain kun kaistaahan se ei vie edes 5kt/s. Ainakin minun pitää katkaista kaikki liikenne, että saa pätkimättömän puheen.

Jaa tämä sivu