Skype ongelma

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi imaco 13.10.2006.

1. imaco

imaco Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen käyttänyt Skypeä jo pitkään lähes ongelmitta, mutta nyt tuli yllättävä ongelma, sillä Skypen "pääikkuna" ei aukea Windowsin (XP)työpöydälle. Toisin sanottuna en pääse Skypen asetuksiin, kontakteihin,soitto-/chattihistoriaan jne. Skype näkyy kyllä winukan "tarjottimella" ja sieltä kun käskyttää avaa Skype, niin Skype ilmestyy alapalkkin (tehtäväpalkki, mutta ei avaudu työpöydälle. Muut toiminnot näyttäisivät toimivan esim. kavereiden saapumisilmoitukset ilmestyy pop-up:na ja kun niistä klikkaa vaikka chattia, niin keskusteluikkuna aukeaa ihan normaalisti. Tuo onkin ainoa keino tällä hetkellä muodostaa yhteys kavereihin Skypellä.
    Olen poistanut ja asentanut Skype 2.5 uudelleen ei auttanut. Winukan palautuspistettäkin olen kokeillut ilman toivottavaa tulosta. Asensinpa Skypestä uusimman beta version eikä sekään auttanut. Osaisiko joku neuvoa miten tästä edetään? Kiitos jo etukäteen!

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Oletko Skypen profiilia kokeillut poistaa ja tehdä uutta?
    C:\Documents and Settings\käyttätunnus\Application Data\Skype

4. imaco

imaco Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En ole kokeillut profiilia poistaa muuten kun, että positin koko Skypen
    mahd. tarkkaan koneelta ennen uudelleen asennusta. Eikös se profiilikin katoa jos "lisää tai poista sovellutus" poistaa Skypen ja loput romppeet positaa käsin....vai?

5. imaco

imaco Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuon uusimman beta version mukana ei tullut uninstall filua ollenkaan, joten poistin kaikki kilkkeet käsin. Lisäksi puhdistin rekisterin. Asensin ohjelman vielä kerran uudelleen ja kas kas jo alkoi pelittään.
    Kiitos Agent_007:lle mielenkiinnosta!

Jaa tämä sivu