Elikkäs, mul on toi sims 2 alcohol versio, ja sen sit poltin alcoholilla cdeille, ja asensin sen. No nyt kun laittaa sen 1 cdn sisään ni tää alkaa lataamaan sitä pelin alkua ja sims2 valkonen pien ruutu tulee toho ja vaikuttas siltä et se lataa peliä, mut sit vähän ajan päästä se suorittaa laittoman toiminnon.... mikä neuvvoks?
Osta peli kaupasta ALKUPERÄISENÄ tai jätä ainakin noi typerät piraattikysymykset muille foorumeille.. =)
ei plz ku on loistavia kysymyksiä... Tunge se piraattis perseesees ja mee kauppaan anna kassan tädille 50€ kouraan ja mee rynkyttää kotias sitä simsiä:...
tilttailee ne kaupasta ostetutkin... itellä tilttaa joka kerta kun rupee lataamaan alkuvalikkoa eikä pelin uudelleen asennus auttanu mitään. Uusimmat Ratikan ajurit on jne. niin ja tietty SP2 asennettu... BSOD ilmoittaa jonkin atin ajurin tilttaavan, oliskohan ollu joku Ati*uab.dll...
ei sulla toimin kaupasta ostettukaan. poista alcohol ja clone cd rekisterimerkintöineen niin pitäs lähteä toimimaan.
Muistankohan nyt ihan väärin vai eikös tossa ollu joku systeemi ettei se tykkää emulaattoreista tjsp.. Uusin DT ei ainakaa haittaa..
antakaa valittajat warettajien olla rauhassa! kaikilla ei oo sitä ihanaa isiä joka ostaa kaiken koneesta peleihin ja autoihin... Järki käteen ihmiset! Peleihin menee äkkiä rahaa enemmän kun koneeseen jos niitä alkaa ostelemaan.. Abelixi lataa p2p verkoista mds tiedosto joka runnaamalla daemonilla korvaa crackin siten ainakin mä pääsin pelaa simssi kakkos paskaa.. ILMAISEKSI!
no jos kaikki vaan warettaa nii kuka niitä pelejä alkaa sit tekemään jos niistä ei saa rahaa ja kyllä niillä warettajilla joku isi on tai joku joka maksaa laajakaistan kk maksun.
Kopo, kannattaa ottaa huomioon että jotkut maksavat laskunsa ihan itse. Tuosta sun postista sai sellasen kuvan että kaikki warettajat on jotain teinejä jotka asuu kotona hahah..lol
kopo ei vaan saa ite ladattuu mtn toimivaa ja sitä ärsyttää se... Mulla on kaikki ohjelmat ja pelit ja musat mitä tartten/haluun imuroituna.. Ja oon erittäin tyytyväinen! rahaa olis menny jo reippaasti yli tonni yhteensä tähän kaikkeen.. kopo sulla itelläs taitaa olla isi joka maksaa netin ja pelit ja koneen ja jne... jotku todellaki maksavat kaikesta ihan itse! ja jos pitää tonni koneeseen laittaa - niin en kyllä toista laita siihen että pääsen hyödyntää sitä... JÄRKI KÄTEEN! pelibisnes muuttuu sponssirahoiksi kuitenkin jossain vaiheessa.. ja musiikissa levymyynnin tuotto on erittäin pieni osa artistien tuloista.. ....kyllä te mun puolesta voitte maksaa kaikesta mutta antakaa niitten olla, jotka on teitä viisaampia!