simcity - rushhour

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi mika_n 26.08.2004.

1. mika_n

mika_n Guest

mitenköhän saisin pelittää ton pelin olen tehnyt varmuuskopion pelistä. mutta ei suostu käynnistymään.
    Herjaa vaan että: (cdrom levyä ei löydy) poista cd-rom levy asemasta ja aseta se uudelleen. napsauta sitten kohtaa OK ja käynnistä sovellus uudelleen.
    Mitä oikee pitää tehdä?

2.  
  3. Kopo

Kopo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    varmuuskopiot tarvivat crackin että peli toimii niitä saa www.gamecopyworld.com tai www.megagames.com

4. mika_n

mika_n Guest

joo mulla on kyllä se crack tiedosto ja simcity4 on asennettu koneelle. mut herjaa silti. crack tiedostohan tulee siihen simcity4 hakemistoon?

5. Kopo

Kopo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kyllä vain sen alkuperäisen exe:n päälle ja ne pitää olla samoja versioita esim jos se alkuperäinen exe oli 1.0 niin laitat 1.0 crackin päälle

6. mika_n

mika_n Guest

Rushhourin crackki on versio: 1.1.613.0 ja simcityn crack: 1.0.233.0. ei samaa versiota edes löydy? =( en ainakaan löytänyt.

7. mika_n

mika_n Guest

Löysin saman versioiset crakit,mutta mitään ei tapahdu. Herjaa vieläkin samaa juttua.

8. TrediC

TrediC Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kopo foorum säännöt saa lukee sil mun tietääkseni kielletään piratismiin liittyvien linkkien levittely keskustelu alueilla

ja noi varmuus kopiot vaatii aina crackin

9. Kopo

Kopo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    miksi toistelet asioita. sanoin jo että vaatii crackin. ja ei noi sivut kyllä piratismi sivuilta näytä. sieltä saa vaan crackejä että saa varmuuskopiot toimimaan ilman cdtä.

Jaa tämä sivu