mitenköhän saisin pelittää ton pelin olen tehnyt varmuuskopion pelistä. mutta ei suostu käynnistymään. Herjaa vaan että: (cdrom levyä ei löydy) poista cd-rom levy asemasta ja aseta se uudelleen. napsauta sitten kohtaa OK ja käynnistä sovellus uudelleen. Mitä oikee pitää tehdä?
varmuuskopiot tarvivat crackin että peli toimii niitä saa www.gamecopyworld.com tai www.megagames.com
joo mulla on kyllä se crack tiedosto ja simcity4 on asennettu koneelle. mut herjaa silti. crack tiedostohan tulee siihen simcity4 hakemistoon?
kyllä vain sen alkuperäisen exe:n päälle ja ne pitää olla samoja versioita esim jos se alkuperäinen exe oli 1.0 niin laitat 1.0 crackin päälle
Rushhourin crackki on versio: 1.1.613.0 ja simcityn crack: 1.0.233.0. ei samaa versiota edes löydy? =( en ainakaan löytänyt.
kopo foorum säännöt saa lukee sil mun tietääkseni kielletään piratismiin liittyvien linkkien levittely keskustelu alueilla ja noi varmuus kopiot vaatii aina crackin
miksi toistelet asioita. sanoin jo että vaatii crackin. ja ei noi sivut kyllä piratismi sivuilta näytä. sieltä saa vaan crackejä että saa varmuuskopiot toimimaan ilman cdtä.