Olen asentanut koneelle kyseistä peliä sekä DVD että tavallinen cd versiota, mutta kun pelin käynistää tulee ilmoitus " Some parts of this game may be concidered violent or cruel" mitä tämä oikein meinaa, onko muilla ollut samma problem. Käyttis XP ja teho AMD 2200xp muisti 512DDR, näytönohjain GEFORCE4 TI4200.
ööh...missaanko jotakin? eikös tuo ilmoitus ole vapaasti käännettynä "tässä pelissä voi esiintyä raakoja ja väkivaltaisia kohtauksia" eli mikä on ongelma?? ..jämähtääkö se peli tuohon vai mitä?
Kyllä on hyvä kun on kielimiehiä liikkeellä. Jo, se jämpää siihen eikä siitä pääse irti edes ctrl+alt+del:llä, eli ei auta ku reset. Näytönohjainajuria on päivitetty. Koneessa on directX9.
Tuo ongelma liittyy video codecceihin.. Jos käytät jotain codec packia..niin poista se.. itselläni on sdl codec pack ja poiston jälkeen toimi...
Olit oikeassa, ongelma oli codecpaketissa. Minä en voi muuta kun kiittää ja kumartaa tosi syvään, homma toimii.
Sen verran vielä, jos jollekkin tulee sama ongelma. Kokeilin monta eri codec pakettia ja ainut jolla homma toimii oli ffdshow paketillaa ja ac3filter. Mitä codecejä itseasiassa tarvii koneelle jotta vois kattoo kaikki yleisimmät formaatit. Jos joku viittis vielä vastata tähän,olisin kiitollinen?
No onhan tuo jo tuhansiin kertoihin sanottu että kannattaa pysyä kaukana codecpackeista! Ja tuossapa nuo juuri onkin mitä itse katsomiseen tarvitaan eli ffd ja ac3filtteri.
Ei noi codec paketit nyt niin kauheita ole kunhan osaa niistä valita mitä sisällöstä asentaa. Eikä paina vaan next next ja next...