oon pollttanu muutaman elokuvan dvd shrink ohjelmalla. mikä mättää että on helvetin huono kuva??no ihan katottava mut noin muuten?? tiiän kyllä että sillä custom valinnalla pystyy muuttaa elokuvan kuvaa mut miten pystyisin poistaa esim extrat tai osan niistä että sitä ratioo pystyis nostamaan elokuvaan? ei niillä muilla oo niini väliä...
Itse pelitän shrinkillä ja hyvin toimii. Re-author toiminnolla otan pelkän elokuvan ja tekstin ja 5.1 äänen. Näin ei tarvitse paljoo pakata ja parempi kuvanlaatu. Mitä pitempi elokuva ja sitä enempi joutuu pakata niin väistämättä heikompi kuvalaatu.
joo kokeilin tota samaa ja se koodas sen normaalisti mut sit kun tarkastin sen windows mediaplayer classicilla niin elokuva näkyy mut ei oo tekstejä. ja aikas huono kuva ja tökkivä.. ainoo mitä valitsin stringillä oli elokuva ja 5.1sur ja fin sub. ratio näyttää 100% mut tiedosto on alle 4gt.. mikäs mättää?
Olisko vika tuossa metiapläyerissä? Jos puhtaasti videostreamin uudelleen koodausta ajatellaan, niin Shrink taitaa todellakin vain transkoodata, eli käyttää alkuperäisiä tietoja apunaan. Niissä muutamassa Shrinkkauksessa jotka itse olen tehnyt ei ongelmia ole ollut? Aika monet leffat perusäänillä ja subilla mahtuu alle 4Gt.
ok.. kiitoksia... mikäs ois sellanen hyvä ilmais ohjelma dvd:N pyöritykseen... sais kattoo aina stringin jälkeen miten pelittää, ennen kun polttaa cd:lle??
tiedossa on mikä ero cd ja dvd levyillä... laitan sen vaan aina cd... niin, mikäs ohjelma olis dvdn katseluun hyvä ilmais ohjelma? kellään mitään tietoo?