Sharp notevision PG-M15X vika

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi WertyLimi 11.07.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. WertyLimi

WertyLimi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tämmönen tapaus, eli laite on otsikon mukainen, tässä vähän tarkemmin Tämä projektori on ollut työpaikalla kokoustilassa, joten en edes tiedä onko tästä kotiteatteri vehkeeksi laisinkaan? Noh projektroriin oli ilmennyt vika ja korjauskustannukseksi on sanottu x summa euroja joten firma osti uuden (itseasiassa 18 kappaletta auton kokoisia Nec:jä). Koska laite olisi mennyt roskiin, kaappasin minä sen sieltä mukaan ja mietin että ei siinä kovin isoa vikaa voi olla. Käytin laitteen auki ja putsailin kaikki osat ja katsoin että kaikki komponentit ja optiikka olivat ehjiä. Vika poistui ja mietinkin että "tulipas tehtyä hyvä löytö". Pääsin kotiin ja vika oli tullut takaisin.

Kun käynnistän laitteen kaikki näyttää ja kuulostaa ihan oikealta. Kun lämpenemisen jälkeen kuva syntyy, kaikki näyttää olevan kunnossa, mutta hetken päästä kuva menee mössöksi. Kun sammutan laitteen ja käynnistän uudelleen kuva on ihan normaali ja pysyy sellaisena. Itse veikkaisin että vika johtuu jotenkin tuosta lämpeämisestä.

Koska laite oli ilmainen olen valmis vian korjauksesta jonkun kopekan maksamaankin.

Viimeksi muokattu: 11.07.2008
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu