Settlers III:n asennus ei onnistu

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi elie_ 02.01.2007.

1. elie_

elie_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löysin mun alltime-lempparin eilen siivotessa, eli Settlers 3:sen. Ongelma on vaan siinä, että kun levyn pistää koneeseen ja painaa asennus-nappulaa, tulee teksti "16-bittinen Windows-alijärjestelmä. C:\windows\system32\autoexec.nt. Järjestelmätiedostoa ei voi käyttää DOS- ja Windows-sovellusten suorittamiseen. Sulje sovellus valitsemalla Sulje." Kun painaa kohtaa Sulje, häviää tosiaan koko asennushommeli, samoin jos painaa toista Ohita-nappia.

Luulen, että peli on vaan liian vanha tälle koneelle, en kylläkään näistä mitään tiedä. Onko ton Settlersin pelaaminen nyt sitten kuollut ja kuopattu, vai onko mitään tehtävissä että se toimisi sittenkin?

Kiitos ihan kaikista vastauksista.

2.  
  3. Undercova

Undercova Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. elie_

elie_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voi kiitos :). Löysin linkin mutta nyt tökkäs siihen, että se pitäisi kopioida siihen alkuperäiseen Settlers-tiedostoon, mutta kun mulla ei ole sitä enää enkä siis pysty asentamaan tota linkin tiedostoa, kun en ole asentanut peliä, koska en ole asentanut linkkiä jne.. Voi kurjuus tämän kanssa.

5. elie_

elie_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei suju.. Nyt löysin tällasen tekstin "The game “The Settlers III” was not developed for Windows XP and was not tested for it. To play “The Settlers III” under your Windows Full Version, you only need to install a secondary Bootpartition with Windows 98." Eli pitääkö mun asentaa nyt sitten Windows 98 vai mitä tässä pitäisi tehdä ja miten? Vai onko koko Settlersin pelaaminen täysin tuhoon tuomittu yritys tällä koneella?

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  7. elie_

elie_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Agent_007 niinhän se onnistuikin :)! Sain sen asennettua, ja Undercovan ohjeilla päivitettyä ja nyt toimii. Kiitos hirmuisesti, nyt voi vapaasti heittää velvollisuudet ja ihmissuhteet nurkkaan ja ruveta tahkoamaan tota peliä. Mahtavaa, kiitos kovasti! Nyt tyttö on onnellinen :).

Jaa tämä sivu