http://www.cstrike-planet.com/cfgmaker?cfg=srcds tuollases ossas ei tarvi ku napsutella eteen päin ja se tekee automaattisesti sen tiedoston KANNATTAA KOKEILLA!!
Olipas taas informatiivinen postaus. Otsikko ei kerro yhtikäs mitään eikä itse postauskaan. Tosta linkistä voipi päätellä jotain CS:ään liittyvää, mutta vähän vois panostaa. Niille jotka ei jaksa katsoa mitä linkistä aukeaa niin tässä yhdellä lauseella.
&%&)% (G/(%( "#O¤)& <-- SENSUROITUJA sanoja.. Siis mä en voi käsittää kun tänne alkanut tulla ihan älyttömästi näitä päättömiä viestejä! Jos ei osaa asiaa ilmaista selvästi niin kannattaa kenties olla kirjoittamatta tänne, koska mitä järkeä on kirjoittaa jos kukaan ei tajua mistä on kyse? Ja sitten vasta miljoonan kysymyksen ja vastauksen jälkeen muut foorumilaiset tajuaa että mistä oikein kyse oli..
[bold]@ ALL @ HI[/bold] mul oli tullu paha virhe joskus newbienä silloinku olin ekaa kertaa tääl silloin yritin vastata keskusteluun ja tein vahingos oman xD xD mä vaihoin otsikon eli nyt se on niinku pitääki