Oon hankkimassa näitä eli onko kannattava ostos? Käyttäisin näitä tietokoneen kanssa mutta mulla on äänikorttina Vinyl AC'97 Audio (integroitu) joten olisiko syytä ostaa parempi? Mikä? Tässä viel jotain tietoja tosta äänikortista jo tarvittee: Specific Wave Information Maximum Standard Sampling Bits : 16-bit Maximum Standard Sampling Rate : 44.1kHz Channels : 65535
Ja lisää... Device Capabilities Pitch Control : No Playback Rate Control : No Synchronous Operation : No Sample Accurate Position Information : Yes Volume Control : Yes Balance Control : Yes Volume Control Line Information Type : Speakers Channels : 2 Line is Active : Yes Line is Disconnected : No Source Line : No Recording Control Line Information Type : Wave Input Channels : 2 Line is Active : Yes Line is Disconnected : No Oon varmaan aika hukassa näitten tietojen kaa kaikki on revitty sisoft sandralla.
En lukenu noit tekstejä ehkä sittenki mieluummin hd570? Ja minkä takii mutten en pysty muokkaamaan viestejäni siihen tulaa vaan teksti "you need to login firts"?