scart-sota

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi unknown84 10.01.2007.

1. unknown84

unknown84 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ennenkuin pääni halkeaa, kysyn viisaammilta. eli kyse on siis mistä mihin menee scart ja kumpaan reikään ja mihin se toinen pää menee jne... yhdistettyä pitäis saada järkevästi tv, digipoksi, kahdet videot ja joku kopionsuojauksen poistava "möltti". videoita on kahdet siksi että saisi kopioitua kasetteja(en harrasta piratismia, pelastan vanhoja piirrettyjäni) ja niiden väliin olisi saatava se möltti, ja nauhoitettava piirretty pitäisi vielä näkyä telkusta samalla. telkussa ei ole kuin yksi scartin paikka... kertokaa oi kertokaa mulle miten mä tämän teen?? mistä mihin ja kumpaan reikään mikäkin?? siis erittäin helpot ja yksinkertaiset ohjeet kiitos=)

2.  
  3. Bazie

Bazie Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Osta sellainen scart-jakorasia, että saat liitettyä TV:n scarttiin useamman laitteen yhtäaikaa. Sitten digiboxi siihen kiinni, videot keskenään scartilla yhteen, ja toinen tai molemmat TV:seen kiinni.

En tiedä mitä siitä "möltistäsi" on hyötyä, en ainakaan itse ole tarvinnut muutakuin scartin videoiden väliin kopioidessa kasetilta toiselle.

4. unknown84

unknown84 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    en osta mitään jakorasiaa, tuohon mölttiinkin meni jo ihan kivasti rahaa. täytyyhän nyt joki konsti saada piuhat kuntoon ilman lisää rahantuhlaustakin. ja edelleen, tarkat ohjeet mihin mikäkin piuha, koneissa kun yleensä on kaksi scartin paikkaa niin kumpaan niistä pitää mikäkin pistää..

5. Gohag

Gohag Guest

Käsittääkseni ei ole mitään väliä kummin päin yksittäinen scart-kaapeli on (mikäli siis tajusin viestisi oikein, ja sulla on useita yksittäisiä kaapeleita).
    Jos tossa kaikissa laitteissa on kaksi scart paikkaa laittaisin sen itse
    kaiketi jotenkin näin, TV-->möltti-->digipoksi-->nauhuri-->nauhuri.
    En sitten tiedä miten toimii, itse olen yleensä kokeilemalla laittanut nuo johdot, kyllä se lopulta menee oikein :p

[Edit] ehehheheh.... Kannattaisi tosiaankin lukea viestit kokonaan ja kunnolla... elikkäs ehkä sittenkin näin, TV-->dikipoksi-->nauhuri-->möltti-->nauhuri.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 10.01.2007

Jaa tämä sivu