SC: Chaos Theory jää jumiin

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Latexi 08.01.2007.

1. Latexi

Latexi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kun pääsen siihen viimeseen kenttään (varmaan aika loppuvaiheille siinä kentässä), niin peli jää jumiin ja näyttö sammuu. Tämä siis siinä kohtaa kun pitäisi tulla sieltä vedenalaisesta talosta ulos. Peli on päivitetty uusimpaan versioon (1.5).

2.  
  3. Threat

Threat Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itselläni FEAR pelin lisäosaan tuli samantapaisia ongelmia. Kaikki juurikin viimeisissä pelikentissä.

Vika oli tällöin näytönohjaimen päivittämättömissä ajureissa. Oletko päivittänyt omasi uusimpaan versioon?

4. Latexi

Latexi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on joku ATIn näytönohjain, en muista mikä, ja nyt en voi katsoa tarkemmin, kun olen eri koneella. Olen varmaankin yrittänyt päivittää ne, muttakun en koskaan tiedä mikä niistä pitäis valita...kun on niin paljon valinnan varaa. Eli mitä sieltä pitäisi ladata?

5. Threat

Threat Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    http://ati.amd.com/support/driver.html

Atin ajureita etsiessä homma lähtee etenemään tästä. Tietysti sinun tulee tietää mikä käyttöjärjestelmä käytössä ja minkä sarjan näytönohjain.

Edit:

Tuon jälkeen valitset sieltä "display driver" jos haluat pelkän näytönohjainajurin, tai vastaavasti catalyst siinä ylempänä jos tarvitset kaikki control panelit siihen ja ylimääräisen sälän.

Huomioi uutta ajuria asentaessasi että on suositeltavaa uninstalloida ensin lisää- ja poista valikosta se edellinen ati display driver ja rebootata ennen kuin asentaa uuden ajurin.

Viimeksi muokattu: 01.02.2007

Jaa tämä sivu