Sauvon f-micro

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi t1m0 07.09.2005.

1. t1m0

t1m0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onkohan kenelläkään mitään hajua kyseisestä kaupasta? Tilasin 2 viikkoa sitten XFX geforce 6800gt näyttiksen eikä kaupasta ole kuulunut yhtään mitään. Olen yrittänyt soittaa yhteystiedoissa oleviin puhelinnumeroihin mutta kukaan ei vastaa. Olen lähettänyt sähköpostia eikä mitään ole kuulunut. Jollain jotain kokemuksia?

2.  
  3. jule100

jule100 Guest

Pyysin sieltä kerran tarjousta jo valitsemilleni komponenteille , mutta ei vastausta. Tuli mieleen , että on taas sellaisia kauppoja joita ei palvelu kiinnosta.
    En ole sen koomin ottanut yhteyttä "kauppaan".

4. t1m0

t1m0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Lähinnä tässä on vaan se kun pitäis se näyttis piakkoin jo saada ja se onkin sitten kivaa jos sen ostaa jostain muualta ja sitten yhtäkkiä se f-microsta tilattu kilahtaakin postiin...

5. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Postimyynnissä on onneksi 2 viikkoa aikaa perua kauppa kertomatta mitään syytä. (Olikos se niin, että verkkokaupassa vain viikko, no joka tapauksessa riittävästi aikaa palauttaa se.)

Ajattelepa, jos ohjaimessa onkin jotain vikaa, kuinka hyvin ko. firman takuuhuolto mahtaakaan toimia? Suosittelen ostamaan tavarat jostain toimivasta liikkeestä.

6. jule100

jule100 Guest

Ootko saanut erillistä tilausvahvistusta ?
    Jos et , niin mielestäni tilaus ei ole sitova.
    Pohjoismaiden kuluttaja-asiamiesten kannanotto internetin välityksellä harjoitettavaan kauppaan ja markkinointiin
    http://tinyurl.com/cdwev
    Kts. kohta 4. Sähköiset sopimukset

7. t1m0

t1m0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En ole kyllä mitään vahvistuksia tilausta koskien saaanut.

8. jule100

jule100 Guest

Sitten ei ole tilaus mennyt edes perille.
    Tai on mennyt mutta myyjää ei ole kiinnostanut myydä tuotetta , koska hänellä ei ole juuri sitä nyt hyllyssä tai voitto on pieni.
    On näitä muitakin kauppoja jotka eivät jaksa kiinnostua pienistä tilauksista , mainittakoon Salon Indesol.
    Suuremmissa tilauksissa palvelu alttiutta löytyy , mutta mokaavat jutun näitten pienten tilauksien kanssa.

Osta kortti muualta.
    Jos kortti nyt jostain ihmeen syystä tulisi tuolta Sauvosta voi sen peruuttaa vedoten tuohon yläpuolella olevaan juttuun.
    Itse voisin suositella Myllyn Indesolia.
    Lähetä sinne sähköposti ja pyydä tarjousta ja kysy samalla toimitusaikaa.

9. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Samalla sivustolla on pdf-dokumentti "Tietoa-sarja: Tietoa internet-kaupasta (pdf)", jossa, kuten jo aiemmin mainitsin, sanotaan

"PERUUTUSOIKEUS

Suomen lain alaisessa etämyynnissä kuluttajalla on pääsääntöisesti oikeus peruuttaa ostoksensa 14 päivän kuluessa siitä, kun hän on saanut sekä tuotteen että vahvistuksen. Peruutusaika lasketaan siitä päivästä lähtien, kun asiakas vastaanottaa näistä myöhemmin saapuvan. Riittää, että kuluttaja tekee peruuttamisilmoituksen peruuttamisaikana. Itse tuote hänen on palautettava kohtuullisen ajan kuluessa. "

10. t1m0

t1m0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kaipa se näyttis sitten pitää käydä hakemassa jostain muualta.

11. kutale

kutale Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Samanlaisia on Indesolit Turussa ja Raision Myllyssä. Mitään ei löydy ja jos tilataan niin kestää ikuisuuden.

12. jule100

jule100 Guest

Keskustan Indesolissa on niitä työharjoittelijoita , sen takia en ole niitä käyttänyt.
    Myllyssä olen saanut hyvää palvelua ja tilatut tavarat on tullut viikon sisällä.
    Hyllyssä ei tunnu kenelläkään koskaan olevan mitään.
    Jos tavara löytyy hyllystä hintakin on kova.
    Hinnat ovat mielestäni kohdallaan , olen aina osia tarvittaessa lähettänyt tarjouspyynnöt liikkeisiin alueella Raisio-Loimaa-Salo.
    Niitä on helppo verrata keskenään ja tarkistaa webin puolelta kuinka paljon liikkeet on tinkinyt listahinnasta.
    Bpc solutions on myös edullinen paikka.

- Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa

Jaa tämä sivu