Saunalahden ADSL-toimituksen kesto.

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi kaller 11.06.2004.

1. kaller

kaller Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En käsitä miten Saunalahden adsl liittymien saaminen käyttöön voi kestää niin kauan. kun tilasimme 512/512 liittymän noin vuosi sitten, jouduimme odottamaan noin .5vko ja sellaiset pari kuukautta asentamisen jälkeen yhteys toimi heikosti. nyt yhteys on ollut täysin kunnossa.

Nyt sitten päätin nostaa liittymän nopeutta -> 1m/512 ja kysyin, että kuinka kauan mahtaa kestää jotta uusi nopeus astuu voimaan. vastaus oli "sellaiset pari viikkoa, ehkä hieman enemmänkin "

mitä siinä yhteyden nostossa tapahtuu kun se kerran kestää noin kauan nostaa? luulisi että se ei olisi kuin jokin "asetuksien muutos"...
    ehkä olen sitten liian vähä tietoinen, mutta mielestäni ei tällainen ole asiakasystävällistä toimintaa..

2.  
  3. Jack999

Jack999 Guest

Tosi on , liittymät ovat kysyttyjä. Pääkaupunkiseudulla Elisa jarruttaa saatavuutta myös.
    Nyt Saunalahti siirtää myös 512/512 liitymät omaan Saunaverkkoon.

4. kaller

kaller Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ja kaiken lisäksi olen todennut että ainakin saunalahden asiakaspalvelu ei ole kovinkaan ammattitaitoista. välillä tuntuu siltä että puhelimen toisessa päässä on henkilö joka ei tiedä missä on.

kerrankin kuin soitin sinne, kun yhteys ei toiminut vastattiin minulle : "onko tietokoneen sähköjohto seinässä" no ehkä on hyvä tarkistaa nämäkin asiat :) mutta mielestäni tämä oli varsin hupaisa tapaus..

5. extralow

extralow Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Soneralla vaihdetaan nopeus vartissa.

6. kaller

kaller Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    niinpä niin...mistähän ihmeestä mahtaa tämä kahdenviikon toimitusaika johtua...

7. Voltaren

Voltaren Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Liikaa riippuvaisia Elisasta. Elisan miehethän ne liittymät käy kytkemässä, ja ne hidastelee.

Nythän nää liittymät ns. saunaverkon alueella ei ole riippuvaisia Elisasta vaan muutosten tekeminen tapahtuu reaaliajassa. Esim 8mb nopeus nappia painamalla.

Mulle sanottiin toimitusajaks 5vkoa, liittymä oli kuitenkin asennettu jo 2vko kuluessa.

8. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Ja täähän oli se viikon vitsi, vai? :D
    Tuli oikein kotiin ilmoitus, missä luvattiin nopeusluokkaa nostaa viikon sisällä. Meni 2 kuukautta, kunnes monien kiukkuisten puhelujen jälkeen se nopues vihdoin ja viimein nousi. Kaikki ne palveluntarjoajat samanlaisia pa***npuhujia on.

Tuo on kyllä ihan totta. Välillä pistää oikein naurattamaan niiden "asiantuntijoiden" ohjeet ja neuvot :). Nykyään en enää ongelmatilanteissa sinne soita, kun onneksi osaa ne hoitaa jo itse :D

9. make25

make25 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Japo on nopea nostamaan nopeutta nostivat saman tien kun soitin ja puhelu kesti semmoisen 2 minuttia että tuosta pitäisi ottaa oppia nuo isot operaattorit

10. Jack999

Jack999 Guest

Kyllä mä olen Saunalahteen tyytyväinen , kerran Elisan verkkoon tuli vika ja netti ei toiminut 4 päivään , sain kuukauden ilmaiseksi. Elisalla ei tuollaista tapahtunut. Soneraa yritin Elisan jälkeen , hukkasivat tilaukseni. Saunalahti on pakottanut muiden laskemaan hintojaan.

11. kaller

kaller Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kerronpa vielä tällaisen tapauksen, joka tapahtui ystävälleni.

frendilläni on myös saunalahden liittymä, joka vain loppui toimimasta. kun hän soitti asiakas palveluun totesivat he siellä että Sonera on tehnyt muutos töitä heidän alueellaan ja käyttökatkos voi kestää 4pvä-3vko.

omituista että toimivuus voi olla näin riippuvaista muista operaattoreista.

ja asiakaspalvelussa on huvittava tapaus: "voitte myös lähettää asiakaspalveluun sähköpostia joihin pyritään vasttaamaan neljän työpäivän kuluessa"

miten lähetää jos ei netti toimi :)

Jaa tämä sivu