Satelliitti ja kaapeli yhdessä

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi ZZ99 04.02.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. ZZ99

    ZZ99 Member

    Liittynyt:
    03.02.2008
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Meillä on satelliittidigiboksi ja lautanen, jolla katsotaan hotbirdin ilmaisia kanavia. Telkkari on vielä vanha analoginen ja kaapeli, welho.

    Kävin ostamassa toiseen huoneeseen analogiseen telkkariin kaapelidigiboksin, joka toimi hyvin siihen asti, kunnes satelliittidigiboksi laitettiin päälle.Sitten kuva jähmettyi ja katkoi tosi pahasti. Palautin boksin.

    Nyt olen neuvoton. Olen menossa ostamaan olohuoneeseen digitelevision tällä viikolla ja luulatavsti ostamme vanhan satelliittidigiboksin (Nokian 8 v vanha Mediamaster) tilalle uudemman tallentavan digiboksin.

    Olohuone olisi tällä ok, mutta miten saada kuva pojalle toiseen huoneeseen? Siellä olisi vanha analo´ginen telkkari ja digiboksi sekä VHS videoiden katselua varten. Jos kaapelidigiboksi ottaa häiriötä olohuoneen satelliittidigiboksista, pitäisikö sinne sitten ostaa antennidigiboksi ja antenni tv:n päälle. Vai voisiko kuvan katkoilu johtua vanhasta saelliittidigiboksista, ja asia saattaisi korjautua uuden satelliittidigiboksin ostolla?

    Olen ihan neuvoton, mitä tehdä. Toivottavasti joku voisi auttaa. Kerran sain sen boksin palautettua, mutta suurin osa liikkeistä ei kuitenkaan ota boksia takaisin sen takia, että saman kodin muut laitteet aiheuttavat häiriöitä boksiin.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu