SATA kovo tuottaa päänvaivaa.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Valittaja 07.04.2006.

1. Valittaja

Valittaja Guest

Eli mulla on emo joka on ASRock 939DUAL-SATA2. Ja sitten mulla on WD:n 80GB sata kovo. Kasasin koneen ihan kuntoon ja buuttasin, noh kaikki meni ihan normaalisti. Sitten yritin vain asentaa suoraan Windowsia, mutta hupsista se jömähti käytyään sen asennuksen alun läpi. Aikani odoteltua sammutin koneen takaa virtalähteestä. Sitten yritin tehdä jotain SATA ajuri diskettiä, koska ohjekirjassa oli juttua semmoisesta. Noh kun seurasin ohjeita niin ensinnäkin huomasin että tekstit olivat hiukkasen erilaisia näytöllä ja kirjassa. Noh siinä sitten odottelin kanssa tovin että menisi se ajureiden kopiointi vaihe ohitse mutta sekin vaan jämähti yhteen kohtaan.
    Apuja tarvittaisiin. Mitä yrittäisin tehdä?

2.  
  3. bullet91

bullet91 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    onko sulla vaan yks muistikampa koneessa? windowsin asennus itselläni jumittui kun oli kaksi kiinni.

4. Valittaja

Valittaja Guest

On vain yks muistikampa.

5. Valittaja

Valittaja Guest

Eli siis muuten on kaikki kondiksessa mutta tuolta USER manual levyltä ei saa mitään ajureita kopioitua korpulle. Olisiko jossain valmista ajuria minkä vain siirtäisin korpulle ja sitten se toimisi?

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  7. Valittaja

Valittaja Guest

Joo olen huomannut nuo, mutta tarvitsisin ajurit korpulle suoraan, koska en pysty näin ollen asentamaan windowsia.

8. hannu80

hannu80 Guest

- lataa SATA ajuripaketti
    - pura *.zip tiedosto
    - pura *.exe tiedosto
    - kopioi win_xp kansion tiedostot korpulle
    - asenna Windows XP...

Jaa tämä sivu