Elikkäs siis on pkku probleema... Tossa vähän aika sitten asensin Windows Professional XP SP2, ja sehän ei löytänyt mun SATA kovalevyä, joten kun hetken olin tutkinut sain nLitellä laitettua oikeat ajurit sekaan, ja vihdoinkin se löysi sen ja sain asennettua XP:n... Mutta nyt ostin uuden ulkoisen kovalevyn joka on "Packard Bell Store&Save 3500, 250GB, ja tässä kävi taas näin että sekin on SATA ja kone ei tunnu millään ihmeellä löytävän sitä... Joten ajattelin jos joku osaisi ohjata minua oikeaan suuntaan.. Olin miettinyt että jos asennan Windows XP Home SP1, tietääkö kukaan onko siinä samaa ongelmaa? Kiitos kaikesta avusta etukäteen! Ja ai niin, olen yrittänyt jo katsoa Packard Bellin omilta sivuilta ajureita, mutta en ainakaan itse nähnyt missään...
Ei tämän ulkoisen kovon pitäis tarvita mitään ajureita. sinulla on jo service pack2 älä ihmeessä aja service pack1 ei se asennu jos et ensin poista 2:sta
Tarkista näkyykö kovalevy levyn hallinnassa (osioi ja formatoi). Käynnistä->Suorita: diskmgmt.msc Emon kaikki ajurit asennettu? USB portit toimii?
paina omatietokone päällä hiiren oikean puoleista näppäintä ja valitse listalta halitse ja sieltä levynhallinta näkyisikö se sielä jos näkyy voit käsitellä sitä sielä alustaa ynnä muuta