Sanokaas mikä tää tämmönen on ?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi LukeWader 20.08.2003.

1. LukeWader

LukeWader Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käväsin ostaa uuden kovalevyn,120 gigasen maxtorin ja sitten mulle annetaan tämmönen...miten vi**ussa ton saa kiinni mun IDE-väylään ? [​IMG]

2.  
  3. torngark

torngark Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toi on serial ata eli ei normaali ide kiintolevy. jos emollasi on serial ata tuki niin ostat kaapelin jos ei niin ostat sovittimen jolla saat ide kaapelin kiinni tohon tai järkevin olis käydä vaihtaas toi kovo koska serial ata on kalliimpi kuin normaali ide kiintolevy ja jos sulla ei ole emossa tukea niin et edes hyödy tosta mitenkään jos et tulevaisuutta varten sit haluu pitää ton.

4. Adder_78

Adder_78 Guest

Kantsii pitää toi ;o) nehän on kalliimpiakin ;o) myyt vaikka mulle ;o)

5. Rigardian

Rigardian Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    taikka mulle :p oisitko voinu vähän pienentää tota kuvaa ? :D

6. LukeWader

LukeWader Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oikeesti pahoillani tosta kuvan koosta,meni vaan niin herne nenään,kun pyytää ide väylään levyä niin sitä oikein odottaa himaan pääsyä,että voi installoida uuden osan koneeseensa (hmmm...Dilbert) ja sit käy näin,eikä ollut eka kauppa missä kustaan silmään,(jos joku tietää kunnon mestan pääkaupunki seudulta,missä myyjä tietäisi enemmän kuin ostaja eikä tulisi tommosia vihreitä,niin olisin valmis tuomaan siihen liikkeeeseen pienet roposeni....en tiedä tosta hinnasta,mut maksoin siitä 180 € jos se on halpa hinta,niin vaihto tarjouksia otetaan vastaan.

7. Adder_78

Adder_78 Guest

Vie se takas liikkeeseen niin eiköhän ne siellä sen vaihda ide kovoon. 180 € on aika kallis hinta kun noita saa verkkokauppa.com:sta 135.80 €... Kannattaa testata näitä liikkeitä:
    http://www.mikromaja.fi (suht halpa ja hyvä palvelu)
    http://www.verkkokauppa.com (halpa)

8. stitch

stitch Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tosta mikromajasta voi olla montaa mielt on pari tilausta saamatta eikä oo mitään kuulunu infoo koska tulee. toinen on tilattu 16.11 ja toinen 2.11
    Vaikka ennen on tullu kaikki aikas hyvin ja nopeesti tarttee alkaa selvittää missä mättää,olis se mukavaa jos ilmotettas ees koska mahtais tulla...

9. PJKuona

PJKuona Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kärkkäinen myy tuollaista 120 Gigaista ide-levyä hintaan 99€. Siihen nähden tuo hinta on aika kallis.

Jaa tämä sivu