Samurize

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Rapids 13.07.2005.

1. Rapids

Rapids Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tietääkö ketään linkkiä kyseisen ohjelman käytössä. Haluaisin tehdä hienon työpöydän koneelle, joten tarvisin apua tuossa ohjelmassa. Käyttö ainakin minulle on vaikeaa, joten tietääkö ketään ohjetta, jossa neuvotaan "kädestä pitäen" Samurizen käytössä. Linkki saisi olla suomenkielinen. Työpöydällä saisi olla säätiedotteet ja TV -ohjelma tiedot + muuta sälää tietenkin.

2.  
  3. Pro.digy

Pro.digy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  4. Rapids

Rapids Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen kyllä katsonut jo tuon ketjun. Ei meikälaisen taidoilla tule noista mitään. Ei missään olisi selvempää hommaa? Tai onko semmotteita valmiita paketteja Samurizeen, että siinä olisi ne suomenkieliset TV -ohjelmat ja sää myös? Että ei itse tarvitsisi alkaa säätämään.

5. Rapids

Rapids Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Löysin vähän apua tohon asiaan. Löysin suomalaiselta nettisivustolta apua johon täytyy rekisteröityä, mutta se on ilmaista. Sivu on http://www.jpekkam.com/ ja sieltä oppaat kohdasta "Työpöydän muokkaus". Ohjeet ovat yksinkertaiset.

6. iloonen

iloonen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minkä mä laitan lähteeksi tohon ku haluun sähköpstit näkyviin niin ku mulla on hotmailin sähköposti? ei tunnu tomivan millää. entä pitääks siihen laittaa käyttäjänimi kohtaan se koko osote? siis se plääplääplää@hotmail.com (ei oo oikee osote)?

7. Dwnldz_5

Dwnldz_5 Active member

Kiitokset:
    14
    Pisteet:
    68
    Meinasin jo tehdä uuden ketjun, mutta laitan kysymykseni tänne, sillä se samurizeen liittyy.

Onkelman nimi on siis se, etten tiedä miten samurizessa nollataan paras uptime (eli kauan kone ollut päällä) ja netin käyttö (kuinka paljon ladattu/lähetetty). Tällä hetkellä paras uptime on 6 päivää, 4 tuntia, 34 minuuttia ja 57 sekuntia. Tahdon nollata sen, koska se on niitä vanhoja lukuja vuodelta miekka ja kivi. Samoin on verkonkäytön kanssa. Hmm?

8. penawarez

penawarez Guest

9. jonir21

jonir21 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    minkä takia ott ladannu jpekkamin sivut config editoriin???

10. Deven

Deven Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voiko joku laittaa ohjeet miten saa yksinkertaset upload ja download nopeudet näkyviin?(upload xx,xkb/s download xx,xkb/s)

ylhäältä Mittarit,Lisää,PerfMom,sitte tulee valitse suoritus kykymittari,Resurssiobjekti: tulee varmaanki Verkkoliittymä?

Ton verran oon ymmärtäny löytyneistä ohjeista.

11. jhvisto

jhvisto Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla tulee sama ilmoitus tallentaessa.. access violation...

12. jonir21

jonir21 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Deven eli meet mittarit/lisää/perfmon ja sieltä verkkoliittymä, jos haluat down nopeuden niin valitse "vastaanotettuja tavuja/s", jos taas uppinopeuden ni valitse "lähetettyjä tavuja/s".

edit: neuvon lisää ku oot saanu ton tehtyy.

Viimeksi muokattu: 31.07.2005
  13. Skedeejä

Skedeejä Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  14. Rapids

Rapids Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Osaako joku neuvoa Weather 2004 kanssa? Olen yrittänyt saada toimimaan, mutta en ole onnistunut. Ja Skeedejä: Hyvät opppaat oli.

15. Skedeejä

Skedeejä Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Rapids: Tarkoitatko, että saisit sään tekstinä työpöydälle? Tätä skriptiä varmaankin tarkoitat? http://www.samurize.com/modules/mydownloads/singlefile.php?cid=9&lid=497
    Itse ainakin käytän tuota. Kun olet tuon ladannut siirrät sen Samurizen Scripts kansioon ja avaat sen .vbs tiedoston esim. muistioon. Sieltä pitäisi löytyä tälläinen kohta "const KAUPUNKI = "Lahti". Lahden tietenkin korvaat sillä paikkakunnalla, jolta sään haluat. Tallennat. Menet Samurizeen ja lisäät aktiiviskriptin ja valitset sieltä tuon WeatherFI ja fuktioksi "RumMeInBackground". Painat "testaa Skripti" nappia. Nyt Samurizen päähakemistosta pitäisi löytyä "weather.tmp" tiedosto. Lisäät sen tekstitiedostona Samurizeen ja pitäisi toimia. Toivottavasti sait jotakin tästä selvää. :D

16. Rapids

Rapids Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  17. Isagi

Isagi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    "minulla tyssäsi toi samurizen käyttö heti alkuun =( eli aloitin ihan jpkkam.com sivujen ohjeilla. ja sit kun yritin tallentaa tekelettäni niin samurize heittää tälläsen errorin:
    http://img104.imageshack.us/my.php?image=samurize4gm.png"

Minulla tuli ihan sama juttu, voisiko joku neuvoa miten tosta pääsee eteenpäin. kiitos jo etukäteen.

18. jonir21

jonir21 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    miksi tossa config editorin taustalla näkyy jpekkamin sivut???

19. Isagi

Isagi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ku toi kuva on otettu ku mozilla on auki ja se on ollu jpekkam sivulla.
    ei sillä oo välii. voisko joku neuvoo että mite tosta pääsee eteenpäin.

20. Isagi

Isagi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nii voisko joku auttaa?

21. Isagi

Isagi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No se ongelma selvis, mut nyt ku yritän laittaa noita tv ohjelmia teen jpekkam sivujen mukaisesti ja toi samurize näyttää ne ohjelmat mut miten saan ne näkyviin työpöydällä, teen ohjeitten mukaisesti ja tallennan ja ei näy.

Jaa tämä sivu