Elikkäs oon vähän kattonu ja testaillu tuota ohjelmaa ja ihan hyvin päässyt kärryille, mutta miten saan liitettyä noita tiedostaja kun voi samurizen kotisivuilta ladattua niin omaan kokoonpanotiedostooni? Elikkä esim. iTunesille on oma kokoonpanotiedosto, jonka voi avata vain erikseen.. Apua kiitos..
Mä taistelen vieläkin tuon WeatherFI.vbs (v1.03) kanssa.. ois hienoa ku oikeasti löytäis ohjeen suomeksi mitä pitää tehdä sen jälkeen kun on weatherin ladannut itselleen. Aina kun luulee tajuavansa niin jokin ohje taas sekoittaa kaiken. Auttaisia monia jos joku voisi ohjeistaa ihan niinkuin ruohonjuuritason kielellä tuon. Kuitenkin tv-ohjelmat jo näkyy työpöydällä...jes. Linkki samurizen sivulle ei todellakaan auta joka asiaan =)
Juup. Itse sain nuo mediatiedot toisella pluginilla työpöydälle, mutta olisi niin paljon hyviä plugineja omaan kokoonpanooni että tuo olisi todella mukava saada toimimaan :/
Onkos PCTommilla tuo weather juttu toiminnassa? Tämä on helvettiä kun jää nyt jotain tajuamatta tästä hommasta =)Ei mene jakeluun että mitä tuolle weather scriptille pitää nyt tehdä. Siinä tekstissähän se jotenkin selitetään mutta kun ei mene jakeluun... Taidan luovuttaa ja ottaa jonkin toisen jutun työn alle =/
eipä oo.. käytössä on vain koneen käynnissäolo aika, kello, musiikki ja tv ohjelmat.. aika yksinkertaisella linjalla menen. tuttu sanoi että nuo saattava hidastaa konetta aika roimasti jos ei oo hirveesti potkua, mutta minulla ei ole näyttänyt vielä mitään eroa olevan aivan tavalliseen xp:hen. joo mutta se siitä. onhan se mukava uusia asioita oppia sinua en osaa tuossa asiassa neuvoa.
Tiedosto->Yhdistä... ja valitse haluamasi kokoonpano Plugini on paljon parempi... http://www.samurize.com/modules/mydownloads/singlefile.php?cid=9&lid=1194 Mutta jos vaihdat NO_TEMPFILE -muuttujan arvon TRUE:ksi niin skripti luultavasti tulostaakin jotain. Tuo temppifilen paikka ja nimi olisi hyvä määritellä, mutta kun se tuppailee kirjottelemaan sen tiedostonkin eri nimillä niin vähän huono niitä tietoja sieltä kaivella.
Kiitos, mä yritän tuollaista plugini juttua sovitella... Nuo tempfileet on just aika hepreaa ku ei ole kukaan opettanut perusteita. Ok, se on jokin väliaikaiskansio mut... Ja suoraan siihen skriptiinkö kirjotellaan ja noin. "Vanhan ajan " kielellä olisi kiva saada ohjeita. Mutta jospa tämä tästä=) edit: Ja miten tuon plugarin saan avattua. Kun laitan 'add meter' kohdasta 'add plugin', niin ei 'select plugin' kohdasta löydy sitä weatheria vaikka olen sen rar-tiedoston purkanut plugin-kansioon... Näin minä näen asian. Missä olen mennyt vikaan? *pihalla*
Se skipti (WeatherFI103.vbs) on suoraan editoitavissa esim. notepadilla. Plugaria ei pureta plugins kansioon vaan samurize-kansioon, jolloin pitäisi kamat mennä oikeisiin paikkoihin. Pura vaikka johonkin väliaikaisesti ja vertaile paketista löytyneitä kansioita ja tiedostoja samurize-kansiossa oleviin ja maalaisjärkeä käyttäen koe ahaa-elämys. Täällä lisää plugarin konffimisesta: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/173997