Samsungin omilla nettisivuilla mainitaan syncmaster fx2490hd näytön liitännöiksi mm. SCART ja DVI. Kuitenkaan näytöstä ei löydy po. liittimiä. Onko kyseessä kuluttajaa harhaanjohtava mainonta? Samsungin omalta suomenkieliseltä neuvonta sivulta netissä olen kysynyt näiden liitimien sijaintia kolmasti, mutta yhtään vastausta en ole saanut. Onko kukaan muu saanut ongelmiinsa tietoa Samsungin omilta sivuilta? Pitääkö itse hankkia erilaisia adaptereita, jotta saa näytöstä esiin tuotetiedoissa mainitut ominaisuudet? Mitä mieltä yleensä olette mainitusta näytöstä?
Jos on mainittu että scart on, niin pitäisi olla edes adapterilla, mutta tuliko mukana piuhaa tällästä esim. Yleensä niissä ei ole fyysistä scart liitäntää vaan mukana tulee adpteri, johtuu näytön ohuesta muodosta. Asiasta muualla Jollakin on ollut tuolla samoja ongelmia.
Mukana tuli kuvan mukainen adapteri jossa toisessa päässä on scart- ja toisessa päässä hdmi-liitin joka yhdistetään näyttöön. DVI:lle ei ollut edes adapteria ja kun olen kysellyt tätä Samsungin omien nettisivujen kautta niin vastausta en ole saanut.