Samsungin kanssa onkelmia

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi gagettaja 21.01.2006.

1. gagettaja

gagettaja Guest

saakos Samsungin SHG-E330N Liitettyä tietokoneeseen sillä ostin kyseisen kännykän ja olen täysin pihalla sillä kaverini osti joskus jonkun muun samsungin eikä saanut johtoa mukana mutta käyynkän pysttyi liittänään tietokoneeseen. Sähkö postilla olen tähän asti siirtänyt kuvat. Saisikos samsungiin jostain teemoja?

2.  
  3. psymbiote

psymbiote Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. zibi

zibi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ite siirrän samsung e340e puhelimeen tavarat bluetoohtilla. Ostin bluetooth usb tikun koneeseen. Se makso vähä alta 20 € et halvemmalla pääsee ku ostais datakaapelin. :D

5. topias

topias Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 24.01.2006
  6. gagettaja

gagettaja Guest

UUSI ongelma kävin äsken ostamassa tuon Data kitin tuohon samaiseen Samsungiin ja nyt kun liitän sen kone ei millään tunnista sitä ja kyseessä ei ole USB johto vaan com johto ojeissa lukee näin "Connect your phone to the computer's serial COM port using the data communications cable supplied".

7. zibi

zibi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä ohjelmaa käyttäisit tiedoston siirtoon, mulla oli ainaki ongelmia ton samsungin pc studionkaa, tai mikä sen nimi nyt olikaa :)

8. gagettaja

gagettaja Guest

Siis mikään levyllä tulleista ohjelmista ei reagoi koko kännykkään vaikka sen liittäisi koneeseen edes Windows ei reagoi mitenkään päin kännykkään.

Jaa tämä sivu