Samsung Z-300 ongelma

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Sokar80 19.08.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Sokar80

Sokar80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    eli tietääkö kukaa miten samsungista saa kaikki paskat pois

eli

ennen Samsung e700 -> e730 -> ja NYT Z-300 ajattelin että Samsung 3g puhelimessa on asiat korjattu mutta paskan marjat

- PASKA mega pixeli kamera
    - ei voi poistaa samsun salää puhelimesta ( tehdas soittoaaäni \ kuvia\ videoita ym menuja)
    - paljon "kehuttu" stereo kaijutin on paska
    - kaikki näppäimiä ei voi valita mikä tekee mitäkin ( nokiassa voi)

+ Samsung on aina osannut tehdä tyylikäitä puhelimia
    + lappä\ simpukka muotoilu ( tosin nyt myös nokialla )

noita kaikki on verrattu [bold]Nokia 6630 ja Sympian S60 järjestelmään S60 on kunkku softa [/bold]

Nokia 6630 rules onneks en kärsinyt kuin 100€ kun ostin tän z300 joka oli ollut vitriini näyte kappale ( ei hypistely kapple) eli minä olin eka joka latasin siihen akuun virtaa

musta tyhmää pistää samsung puhelimeen samsung omaa roskaa
    ( soitto ääniä\pelejä\kuvia\3kpl samsung mainos video ) minähän jo ikävä kyllä ostin sen luurin niin ei sitä enään tarvitse mainostaa taas jonkun äly vapaa keksintö

GSM puhelimia lukuun ottamatta samsung tekee asiallisia tavaroita niin miks ne ei osaa tehdä puhelimia tai lähinnä ohjelmistoa niihin koska kokonaisuus ratkaisee ja vaikka olis koinka hyvä fyysinen puhelin niin jos on paska softa kuten Z300 on niin puhelin muutuu lähes käyttö kelvotomaksi

[bold]Edit:

ongelma korjaantu kun vaihdoin Samsung Z-300 puhelimen Nokian 6131 puhelimeen

Nokia 6131 toimii loistavasti ja siinä on kaikki mitä olen halunnut puhelimelta[/bold]

Viimeksi muokattu: 24.08.2006
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu