Mistä kannattaisi tämä Samsung SyncMaster 226BW hankkia, jotta saa varmasti S-paneelin? Mielellään pääkaupunkiseudulta, jotta voisin itse noutaa niin ei tulisi toimituskuluja. Verkkokauppa.comista saa tällä hetkellä 348,90€ ja varmasti S-paneelilla. Elektroni.fi myy 333,00€, mutta saako sieltä S-paneelilla? Kertokaa kokemuksianne...???
http://www.jimmspc-store.fi/hae/226BW näyttää olevan vastaava s-paneelitakuu. Onko noita enää on epäselvää ja suosittelevat Samsung 226CW:ta hintaan 354€. Edit: Missä lukee jotain tuosta S-paneelitakuusta?
En nyt löytänyt sitä kohtaa mutta, kun olen lueskellut noita keskusteluja tästä Sampasta, niin käyttäjät ovat sanoneet, että Verkkokauppa.comista saa S-Paneelin ja sen saa itse tarkistaa myymälässä avaamalla paketin. Ja ainakin myymälässä oleva mallinäyttö on S-paneelilla.
pari viikkoa sitten kun kävin verkkokauppa.comissa kysymässä että onko heidän näytöt s-panelilla he sanoivat että ehkä ovat. kysyin voiko katsoa onko näyttö jonka meenaa ostaa s-panelilla.. vastaus oli ei voi. itse tilasin elektronista näytön ja taitaa olla s-panelilla. edit: en tiedä sitten noista verkkokauppa.comin kaikista myyjistä. heidän sivuillaan oli tossa pari viikkoa sitten virhe että hp:n 2207h näyttöllä olisi 36kk takuu. kysyin myyjältä että onko asia näin ja hän vastasi että kaikilla näytöillä on nykyään 36kk takuu.. =P