oliskohan mahdollisesti jollain kokemusta tuosta telkkarista,tuosta olissi hyvä tarjous http://www.veikonkone.fi/epages/Vei...Path=/Shops/VeikonKone/Products/8808993737086 ja ajattelinpa ehkä tuota ostaa onko muilla mielipiteitä tuosta
Jos meinaat, että alkaa antennin kautta näkynään antenniHD-kanavat, niin unohda, puuttuu T2-viritin ja niinkuin varmaan huomasitkin, ei ole 3D:tä... Ehkä se sen takia on niin "halpa"... Mutta voi se silti olla ihan soiva peli... T: Vesku
mikäs olisi sitten semmonen jolla näkyisi antennitaloudessa hd kanavat itse en oikeen ole perillä tuosta 3d:stä,mitä se tarkoittaa,itse kun en tarvitse välttämättä mitään maksukanavia,mutta on tuo kuiteskin kai FULL HD,lähinnä tuo tulisi pelaamiseen,ja videoiden/elokuvien katseluun tietokoneen kautta,sekä tietysti tavallisia telkkari kanavia katsellessa
No, semmoinen josta löytyy tuo T2-kykyinen viritin... Asutko sellaisella alueella, jotta tuo olisi edes mahdollista näkyä? Eikä siitä antenniHD:stä vielä mitään ylistyslauluja laulella, se mitä sieltä lulee, on 1080i:ksi skaalattua SD:tä, meikun Topfieldkin pystyy samaan ja vielä himpun verran paremmalla laadulla... T: Vesku
Tuohan vaikuttaisi ihan kivalta televisiolta omaankin käyttöön. Ja mitä tuohon 3D asiaan tulee niin ei kaikki sitä edes välttämättä halua? Itse en ainakaan niin paljoa siitä välittänyt kun katselin. Tuossa on yllättävän hyvät ominaisuudetki hintaansa nähe.