SAMSUNG P650K tekeekö mitään?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi temee99 16.11.2005.

  1. temee99

    temee99 Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2005
    Viestejä:
    145
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tekeekö mitään tällä SAMSUNG P650K DVD:llä? Olisin vaihtamassa siihen ton pätkivän LG 8751:sen. Saako tohon jostain päivityksiä, reg.free koodeja ja tarvitseeko se edes niitä?
    Toimiiko siinä kaikki tekstitykset sub, srt,???
    Mistään ei löydy käyttäjien kokemuksia :(
     
  2.  
  3. fkock

    fkock Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    1,186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    DVD-P650K on DVD-joka pitää laulamisesta! Soittimessa on kaksi karaoke-liitintä, joissa äänenvoimakkuussäätimet Varma hitti kaikissa juhlissa. Sen lisäksi DVD-P650K:ssä on paljon muita hienouksia, mm. PAL progressive scan sekä komponenttilähtö, EZ View ja Super Scan playback. P650K toistaa useimpia dvd- ja cd-muotoja; [bold]SACD, DVD-Audio, DVD, DVD-RW/+RW, DVD-R/+R, VCD, SVCD, CD, MP3, WMA, JPEG ja DivX.[/bold]

    Kyllähän toi ihan hyvältä peruspeliltä vaikuttaa. Itse ajattelin ostaa LG DR-7500 jossa on periaatteessa samat ominaisuudet mutta se myös polttaa.
    -> http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...artypes_text&windowtitle=LG DR7500#Egenskaper
    http://www.tekniset.fi/Valikoima3.asp?Tuoteryhma_id=2&Alatuoteryhma_id=94
     
    Viimeksi muokattu: 16.11.2005
  4. temee99

    temee99 Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2005
    Viestejä:
    145
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No onhan toi LG tuplasti kalliimpikin mutta olen päättänyt itse etten enää koske näpilläni Korelaisiin. Sen verran monet myyjätkin haukkuu niitä paskaksi koska niissä on vikoja aivan perkeleesti.
    Kyllä ne toistaa/tekee kaiken mahdollisen mutta jos ne ei kestä niin ei kiitos.
     
  5. konverter

    konverter Regular member

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samsung on myös Korealaista alkuperää.
     

Jaa tämä sivu