Samsung LE 40C535 + samsung HT-C5550 toiminta ongelma

Viestiketju Blu-ray -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi eksujns 28.06.2010.

1. eksujns

eksujns Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä hommasin äskettäin kyseiset laitteet ja välillä, kun aion katsoa dvd tai blu rayta ja käynnistän kotiteatterin tv on vain pimeänä ja tulee teksti "tilaa ei tueta", vaihda tarkkuus, tarkista signaali ja virtalähde. Ongelma ilmenee myös silloin kun ei edes katso mitään vaan yrittää, vaikka muuttaa soittimen asetuksia ja valikot eivät aukeakaan, koska tv "ei tue tarkkuutta."

Kotiteatterin tarkkuus asetuksista olen kokeillut ei tarkkuuksia mm. automaattista tarkkuutta sekä 1080p ja välillä samaa ongelmaa ilmenee molemmilla. Kyseinen "tilaa ei tueta" ongelman tullessa tarkkuutta on myös mahdoton yrittää muuttaa, koska kuvaa ei näy ja mitään asetuksia on siksi mahdotonta säädellä.

Yleensä olen päässyt ongelmasta sammuttamalla ja käynnistelemällä telkkaria sekä soitinta uudestaan ja uudestaan, jolloin olen saanut päävalikon aukeamaan. TV ja soitin on kytketty toisiinsa juuri ostetulla Haman hdmi-kaapelilla.

Mikä voisi olla ongelmana?

2.  
  3. eksujns

eksujns Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eikö kellään ole mitään hajua ko. asiasta vai eikö ketään kiinnosta vastata? :S

Jaa tämä sivu