Mulla kyseinen tv ja olen muuttanut taloon,jossa kaapeliverkko... toimiikohan tämä malli(Samsung LE-32R77BD)ollenkaan kaapeliverkossa kun en saa millään kuvaa näkyviin?? Vastaisiko joku viisas kiitos tyhmälle?
--CLIP-- Samsung LE-32R77BD on 32" HD Ready -taulutelevisio, josta löytyy sisäänrakennettu antenniverkon DVB-T -viritin. Televisiossa on yksi HDMI-sisääntulo. --CLIPEND-- Eli ei pelaa kaapeliverkossa.... T: Vesku
Mulla kyllä on hommattuna kaapeliboksi, mutta ei sittenkään pelitä??:/ Kokoajan vaan tulee ruutuun "ei singaalia" Olisin ikuisesti kyllä kiitollinen kun saisin tän ongelman jotenkin ratkaistua, puol vuotta ilman tv:tä alkaisi jo pikkuhiljaa riittään, hoh! mutta kiitos teille vastauksista ja kiitos jo etukäteen tulevista sellaisista, jos vaikka saisin ongelman joskus ratkottua
Onko kaukosäätimessä nappulat joissa lukee.Analog ja Digital. Paina analog. Tai telkkarin asetuksista analoginen viritin käyttöön,toimiiko. Mikä boxi.Onko scart vai hdmi liitäntä telkkarin ja boxin välillä.
malli numeron perässä pitäisi olla esim. LE32R77BCX/FID niin toimisi kaapelissa, mutta jos siinä mallissa on ainoastaan BD niin se on tarkoitettu ainoastaan antenni verkoon (DVB-T ) viritin.
Eikös se näy, kun valitset kakesta kuvalähteen. Kuvalähteen valitseminen Voit valita ulkoisista liitännöistä, jotka on kytketty television tuloliittimiin. 1. Näytä valikko painamalla MENU -painiketta. Valitse “Tulo” painamalla ENTER/OK -painiketta. Elikkä siintä liittimestä jolla olet digiboxin kytkenyt. Varmastikkin kaapeli tv? digiboxi? piuhat kytketty seinään. Sehän on faktaa että tuo samsunki toimii myöskin ulkoisella digiboxilla. Manuaali