Samsung L32R8 ja Ati Radeon xpress 1100

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi janzza 03.10.2007.

1. janzza

janzza Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi,

Nyt kyllä myrkyn lykkäsi. Kokeilen siirtää kuvaa VGA-piuhalla kannettavastani Acer Aspire 5101AWLMi Samsungin LCD-televisioon. Kuva ei kuitenkaan siirry jostakin syystä. Televisio pysyy mustana. Käyttöjärjestelmä, Vista, tunnistaa ulkoisen näytön, mutta kuva ei siirry. Laitoin sähköpostia ATille, josta ilmoittivat, että heille kyseinen asia ei kuulu. Käskivät olla yhteydessä Aceriin, josta sanoivat, että eivät osaa auttaa. Toivottavasti täältä nyt sais apua. Olen testannut television ja VGA-piuhan vanhalla koneella, jossa Geforce 2, jolloin kuva siirtyi normaalisti. Koneeseen on ladattu uusimmat Atin ajurit ja Catalyst Contron Center.

Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Miten saitte kuvan siirtymään?

2.  
  3. kurati

kurati Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro. Mulla täysin sama ongelma.. kone aspire 5100 atin 1100 xpress ja tv SAMSUNG LCD-televisio LE32R81. Ainut vaan että mulla kuva näkyi ihan oikein 2-3 viikkoo sitten ja nyt ei. en tiedä johtuuko siitä kun hain päivityksen acerin sivuilta vai jostaki muusta. vituttaa jos pitää vista uudelleen asentaa..

4. janzza

janzza Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro. Siirtyikö sinulla se kuva aluksi ihan normaalisti televisioon? Mulla kerran välähti kuva televisiossa, mutta sen jälkeen on mustana kuva pysynyt aina kun yritän laittaa kannettavan kiinni televisioon. Mulla ei ongelma ole ainakaan poistunut, vaikka jouduin asentamaan aiemmin vistan uudelleen.

5. kurati

kurati Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi! Eli sulla taitaa olla sama homma kun mulla.. Eli selvisi ainakin se ettei ole ajureista eikä muusta kiinni kun siitä että sieltä on joku komponentti menny.. taitaa olla merkki vika.. käytin konetta ihan paikallisessa tietokone huollossa jossa totesivat että on rautavika.. Joten soitin acerin tekniseen tukeen ja ilmoittivat sieltä että pitää laittaa huoltoon. Voi olla että kestää ennenkuin kone takaisin tulee, mutta minkäs teet..

Jaa tämä sivu