1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Galaxy S20 Ultra 5g > Facebook ei tue selainta

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi P.N 16.11.2022.

  1. P.N

    P.N Member

    Liittynyt:
    06.03.2004
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Moi!

    Mulla Samsung Galaxy S20 Ultra 5g - puhelin ja nyt pari kolme kuukautta ainakin, ellei enemmänkin, on ollut sellainen ongelma, että Facebookissa herjaa, ettei se tue selainta. Selain on Samsungin oma selain, Samsung Internet. Olen kovasti tykästynyt tuohon selaimeen ja harmittaakin nyt kovasti tuon toimimattomus. Eli, ei pysty vastaamaan keskusteluihin.

    Kerran on jo ehtinyt tulemaan päivitys selaimeen ja myöskin itse käyttöjärjestelmäänkin, joka nyt Android 13.

    Ei vaikutusta.

    Onko nyt oikeasti niin, että Facebook on tiputtanut kyseisen selaimen tuettujen listalta? Ennen toiminut, kuin se kuuluisa junan vessa.

    Onko kukaan muu samassa tilanteessa? Ettei Facebookissa enää toimi tuo Samsung Internet - selain. Meinaan vaan, että olisinko jotain sekoittanut puhelimestani, kun ei toimi, vai oisko jollain muulla samaa, ni tietäisin, etten ole asian kanssa yksin?

    Ja jos näin olisi, että etten oisi söhrinyt mitään, vaan tilanne olisi laajempikin, niin oisko tuohon mitään ratkaisua olemassa?

    Kokeillut nyt näitä muita selaimia, muttei tahdo oikein löytyä omaan makuun sopivaa, kuten tuo Samsung - selain. :(
     
  2.  
  3. WinLix

    WinLix Active member

    Liittynyt:
    22.02.2018
    Viestejä:
    850
    Kiitokset:
    136
    Pisteet:
    53
    Kannattaa käyttää Chromea. Se toimii yleensä hyvin ja integroituu muutenkin kätevästi Googlen palveluiden kanssa. Niin pitkään kun olen käyttänyt Samsungin puhelimia on heidän selaimensa ollut varsin kökkö tapaus.
     
  4. P.N

    P.N Member

    Liittynyt:
    06.03.2004
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Nyt Chrome käytössä, ompas kökkö tapaus. Mut huonoista pakko kuitenkin jonkun valita. Kun se paras ei nyt vaan enää toimi. Tunnetusti makuasioista ei voi kiistellä.

    Kun ei sinullakaan ollut kysyttyihin asioihin vastausta antaa, olisi parempi ollut olla..............
     
  5. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,774
    Kiitokset:
    1,237
    Pisteet:
    223
    Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta yksin et asian kanssa ole.

    https://us.community.samsung.com/t5...ternet-is-an-unsupported-browser/td-p/2408805

    https://us.community.samsung.com/t5/Tablets/Unsupported-browser/td-p/2409821

    Jos olet käynnistänyt puhelimen uudelleen ja päivitykset on niin ajan tasalla kuin voi olla, niin voit tuskin asialle mitään itse tehdä.

    Facebookin mukaan parhaiten toimivat selaimet on Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari ja Microsoft Edge. En kyllä ole ihan varma, että tarkoitetaanko tuossa tietokonetta, puhelimia vai kumpiakin. En löytänyt mitään virallista listaa kaikista tuetuista selaimista

    https://www.facebook.com/help/210310575676558
     
    Viimeksi muokattu: 16.11.2022
    P.N kiitti tästä.
  6. PeLako

    PeLako Member

    Liittynyt:
    05.01.2019
    Viestejä:
    62
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    18
    Olen osittain samoilla linjoilla. Perheessäni kaikilla on Samsung merkkiset älypuhelimet+kaksi tablettia ja kaikki ovat siirtyneet Samsungin selaimesta johonkin muuhun sen huonon toimivuuden (yhteensopivuuden) ja integroinnin takia.
     
    Viimeksi muokattu: 16.11.2022
  7. P.N

    P.N Member

    Liittynyt:
    06.03.2004
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Tämmöiseen lopputulokseen olen nyt itsekin tullut, ettei asialle oikein mitään voi itse. Kiitokset sinulle vaivannäöstäsi. :)
     

Jaa tämä sivu