1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Samsung Galaxy A5 2016 Tallennustila

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi PETE11 21.04.2022.

  1. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    773
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Itsellä on tollainen puhelin. Tuossa puhelimessa on SD kortti joka on kooltaan 28,9 Gt, josta on käytetty 1,46 Mt. Puhelin käyttää korttia joka on kooltaan 15 Gt. Käytettävissä oleva tila 1 Gt. Miten saan järjestelmän käyttämään tuota isoa SD korttia....
     
  2.  
  3. WinLix

    WinLix Active member

    Liittynyt:
    22.02.2018
    Viestejä:
    851
    Kiitokset:
    136
    Pisteet:
    53
    Vanha kortti pois ja uusi tilalle+alustus asetuksista. Tosin puhelin alkaa olemaan jo niin vanha että suosittelen uusimista.
     
  4. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    773
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Mulla on sisällä tämä uusi kortti, joka on kooltaan 28,9 Gt. Tässä puhelimessa on luultavasti jokin sisäinen kortti, jota se käyttää järjestelmäänsä, kooltaan 15 Gt. Käsittääkseni tuo isompi kortti saadaan järjestelmän ykköskortiksi asetuksien kautta, mutta miten? Puhelimessa on 2 kortti paikkaa. Liittymäkortti ja lisäkortin paikka, jossa mulla on tuo iso kortti. 28,9 Gt...
     
  5. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Sulla on puhelimessa 16Gt sisäistä tallennustilaa. SD-kortilla saat laajennettua sitä esim. tallentamalla kaikki valokuvasi sinne. Puhelimesta riippuen tuo menee jotenkin näin. Valitsr kuvat jotka haluat siirtää, sitten oletettavasti gallerian menusta valitaan siirrä sd-kortille.

    Myös jotkin sovellukset pystynee siirtämään sd-kortille. Kaikki sovellukset tuota ei kuitenkaan tue. Tuetut taitaa enemmänkin olla aika harvassa.
     
  6. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    773
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Kysyn edelleen tätä. Mulla tulee vähä väliä varoituksia ettei tilani riitä. Ainoa keino on ollut poistaa joitakin sovellutuksia. Tallennustilani on 16Gt ja siitä käytetty 15.3 Gt. Käytettävissä oleva tila on 738 Mt. Sovellutukset vievät 2.5 Gt. Mulla olisi ylimääräinen sd kortti puhelimessa kokoluokkaa 28.9 Gt, josta on käytetty 10.2 Mt. Voinko nuo sovellutukset siirtää SD kortille ja kuinka se tapahtuu. Kuvat on jo siellä...
     
    Viimeksi muokattu: 10.07.2022

Jaa tämä sivu