Samsung DVD-HD950

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi puppe_b 18.02.2006.

  1. puppe_b

    puppe_b Regular member

    Liittynyt:
    02.04.2005
    Viestejä:
    843
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1.Miten saan poistettua tai muutettua aluekoodi-"rajoituksen" kyseisestä soittimesta, vai onko siinä edes sellaista? Ajattelin nimitttäin tilata muutaman dvd:n jenkeistä.

    2.Miten firmware-päivitys tehdään ja mitä hyötyä siitä on? Osa (noin joka kolmas) DivX elokuva pätkii välillä vaikka dvd (-rw) on hyvässä kunnossa ja polttonopeus on ollut 2.4x . Korjaisiko päivitys ongelman?
     
  2.  
  3. COBHC

    COBHC Regular member

    Liittynyt:
    23.06.2004
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Etsi aluekoodin poisto ohjeet tuosta threadistä http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=28633

    Itse olen kanssa etsinyt josko jostain saisi firmwaren päivitystä,mutta eipä taida löytyä.Ihmetyttää vaan kun manuaalissakin siitä puhutaan mutta ei tunnu löytyvän oikein mihinkään Samsungin pyörittimeen.
     
  4. -Rex-

    -Rex- Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2005
    Viestejä:
    491
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Repeat -> 5 7 5 3 8 -> 9 regioniks = koodivapaa.

    Tuollainen toimenpide on ainakin todettu toimiviksi osassa hd-950 pyörittimiä.

    *EDIT: firmiksestä ei myöskään sen parempaa infoa kun ei ole tullut ajankohtaiseksi perehtyä siihen, mutta eiköhän siihenkin googlettamalla vastausta löydy*
     
    Viimeksi muokattu: 23.02.2006
  5. puppe_b

    puppe_b Regular member

    Liittynyt:
    02.04.2005
    Viestejä:
    843
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitoksia.
    Tuolta ( http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=38808 ) löytyi lähes kaikki tietämisen arvoinen kyseisestä soittimesta.
    -Google ei oikein tuottanut tulosta tuon firmwaren kanssa =/ ; ei kai sitä sitten ole vielä ilmestynyt tai julkaistu.
     
  6. COBHC

    COBHC Regular member

    Liittynyt:
    23.06.2004
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu ei löydy firmistä ei.Itsellä HD950 liitetty 37LCD töllöön HDMI-HDMI kaapelilla ja toi hemmetin Samsungi ei anna muuttaa resoa muuksi kuin 576.Reson saa muutettua kun laittaa kiinni HDMI-DVI kaapelin,mutta jos haluaa vaihtaa resoa pitäis aina vaihtaa kaapelia.Eipä ole kovinkaan kätevää.
    mm.tuo bugi olisi luultavasti poistettavissa firmiksellä.
     
  7. jysky69

    jysky69 Member

    Liittynyt:
    30.03.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse hokasin ettei mulla ainaskaan hdmi tilassa alkanut toimiin toi aluekoodi juttu, ennen kuin odotin et kuvaruudunsäästäjä meni päälle ja sit vasta painoin [bold]repeat [/bold]näppäintä ja näppäilin numerosarjan 57538 jolloin ruudun vasempaan yläkulmaan ilmestyi 2:n ja painoin 9 näppäintä ja kaukosäätimestä aukaisin levykelkan ja odottelin yli 5s ja sammutin dvd soittimen sit kaukosäätimen kautta. näin tehden kaikki toimi.

     

Jaa tämä sivu