Samsung DCB-P853Z tai Koan, mikä ois paras

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Tommy_H 28.06.2007.

  1. Tommy_H

    Tommy_H Guest

    tallentava digi boxi
     
  2.  
  3. Pastafar

    Pastafar Member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Samsungista en osaa sanoa, mutta olin juuri ostamassa Koanin boxia. Soitin kuitenkin kaverille joka hankki ko. laitteen reilu kuukausi sitten. Hän ei suositellut missään nimessä sen hankkimista. On ollut kuulemma paljon ongelmia... esim. nauhoitusten kanssa on ollut ongelmia eikä päivityksistä ole ollut mitään apua.
     
  4. kandan

    kandan Member

    Liittynyt:
    24.01.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Älä vaan osta tuota samsungia, dvdplazan kommenttien perusteella täysi susipaska koko laite. Hajoaa parin kuukauden käytön jälkeen...
     
  5. jks90

    jks90 Member

    Liittynyt:
    24.09.2007
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Millä perusteella Samsung olisi huono? Ei ainakaan kokemukseni perusteella, enkä kyllä täältäkään löydä ihmeemmin moitteen sijaa.
     
  6. kandan

    kandan Member

    Liittynyt:
    24.01.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siksi, että se ei kestä! Alussa toimii hyvin, mutta n. kuuden kuukauden käytön jälkeen alkaa etulevyssä vilkkumaan kolme punaista lediä...Myös huollosta tulleet laitteet tekevät saman.

    Suosittelisin lukemaan tämän:

    http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=52414&page=15
     
  7. jks90

    jks90 Member

    Liittynyt:
    24.09.2007
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin tuo, juu luin sen kyllä, mutta joka merkistä löytää vähintään yhtä pitkän vikaketjun kun vaan katselee, no katsellaan miten laite toimii ja onneksi takuu on 2v :)
     
  8. Arto69

    Arto69 Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täällä kanssa ihmeteltiin tota kovalevy juttua mutta minulle kyllä annettiin infoa mistä johtuu kun näyttää vaan 112 gigaa (olisihan se kiva jos siitä olisi manuaalissa maininta)
    Mulla on muuten laite toiminut ihan OK ja uskalsin ostaa koska kaverillani on ollut sama laite vuoden ja on toiminut ilman ongelmia.
    Yleisesti olen sitä mieltä että toi Digi hässäkkä on vielä niin lasten kenkissä että menee vielä tovi ennen kuin lähetykset ja laitteet rupevat toimimaan kunnolla.
    Niin ja muutenkin tuntuu että tämän päivän elektroniikkaa ei ole luotukaan kestämään kovin montaa vuotta.
    Itselläni yli 20 vuotta vanha kakkos Tv eikä ole ollut mitään vikaa
     

Jaa tämä sivu