Samsung 931BW 19" Wide

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi prik 23.04.2007.

1. prik

prik Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tällä sivulla olevassa kuvassa ilmenee melko suurta häiriötä sivua rullatessa.

Elikkä tämän kuvan "Gamma"-kohta välkkyy kun se liikkuu näytöllä. Onko näyttö rikki vai huono vai mitä? Välkkyykö sulla?

2.  
  3. MattiMies

MattiMies Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse asiassa mullakin on häiriötä tuossa kuvassa kun rullaa. Olen joskus aikaisemmin huomannut muillakin sivuilla tekevän noin, mutta se ei ole haitannut. Mun näyttö on ViewSonic VG921M 19" TFT-näyttö M-MEDIA

Viimeksi muokattu: 24.04.2007
  4. Jone90

Jone90 Guest

Taitaa melkein kaikilla näytöillä tuota kuvaa rullatessa olla ongelmia. Mulla on näyttönä ViewSonic:in VA702. Näyttös ei oo rikki eikä huono vaan tuo on melko normaalia tuollasten kuvien kanssa.

5. prik

prik Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    OK. Johtuuko tuo kuvan välkkyminen näytöstä vai näyttiksestä eli välkkyykö se kuvaputkella?

Onko muilla kokemuksia tästä näytöstä (Samsung 931BW)?

Sitten vielä nämä millisekunnit: Tässä näytössä mainostetaan olevan 2ms vasteaika, eli näyttö päivittyisi 500 kertaa sekunissa, jolloin mitään häntimistä ei pitäisi aiheutua. Kuitenkin, kun rullaan vaikka tätä nettisivua, niin musta teksti valkoisella pohjalla aiheuttaa jonkin (hyvin) pienen taustaa valkoisemman hännän. Nojoo, eipä sitä huomaa, ellei tarkasti katso.

6. reka4

reka4 Guest

Mulla on vanha 17" kuvaputkinäyttö ja ihan vaan mielenkiinnosta kokeilin.
    En huomannut pienintäkään häiriötä.
    Näyttö on Compaq FS740 ja ikää on jotain 5v.

Siksi täällä hortoilen että vähän päivityksen tarvetta pukkaa....:)

7. scopezero

scopezero Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    hah haa sama homma :D vanha ainakin 7 vuotta vanha näyttö ei huomannu mitn :D 17" :D xD vitsi alan epäillä uuden ostoo jo :D

Jaa tämä sivu