Sammutus ongelma

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Zcof 31.10.2012.

1. Zcof

Zcof Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Missä vikaa kun hp läppärin sammuttaa niin menee hyvin siihen perus siniseen sivuun missä lukee sammutetaa...

Ongelmana että kone ei vain tästä yksinkertaisesti sammu vaan sivu voi olla päällä vaikka päiviä mutta ei sammu ja lopulta napista joutuu sammuttamaan että sammuu missä vika?

2.  
  3. Datanen

Datanen Guest

Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Oletko kokeillut palauttaa koneen vaikkapa 4-päivän takaiseen palautuspisteeseen? Myös Windowsissa voi olla jokin vika.

4. Zcof

Zcof Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Olen ja sehän metka juttu onkin koska palauttaessa konetta kone sammuttaa itse itsensä ja eihän se siinäkään sammu :D

5. 1pertti

1pertti Senior member

Kiitokset:
    1,225
    Pisteet:
    243
    Syy voi olla joku asentamasi väärin toimiva softa, joka "jää päälle". Kokeile tapahtuuko sama vikasietotilasa, jolloin käikki ylimääräinen jätetään käynnistämättä. Jos kone nyt sammuu, voit kokeilla tehdä palautuksen vikasietotilassa.

6. lainen-suoma33

lainen-suoma33 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla ollu samoja ongelmia. Just sillä tavalla että näyttö ei sammu ja saa odotella kauan ennenku suostuu sammumaan. Usein se sumenee puoliks. Mulla on Sony VAIO mistäköhän niiltä sais teknistä tukea?

7. lainen-suoma33

lainen-suoma33 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko jollain kokemuksia tästä huoltoliikkeestä? Katsoin vähän hintavertailuja mut en tiedä paljo jostain näytön korjaamisesta yleensä pitää maksaa..?

Jaa tämä sivu