Missä vikaa kun hp läppärin sammuttaa niin menee hyvin siihen perus siniseen sivuun missä lukee sammutetaa... Ongelmana että kone ei vain tästä yksinkertaisesti sammu vaan sivu voi olla päällä vaikka päiviä mutta ei sammu ja lopulta napista joutuu sammuttamaan että sammuu missä vika?
Oletko kokeillut palauttaa koneen vaikkapa 4-päivän takaiseen palautuspisteeseen? Myös Windowsissa voi olla jokin vika.
Olen ja sehän metka juttu onkin koska palauttaessa konetta kone sammuttaa itse itsensä ja eihän se siinäkään sammu
Syy voi olla joku asentamasi väärin toimiva softa, joka "jää päälle". Kokeile tapahtuuko sama vikasietotilasa, jolloin käikki ylimääräinen jätetään käynnistämättä. Jos kone nyt sammuu, voit kokeilla tehdä palautuksen vikasietotilassa.
Mulla ollu samoja ongelmia. Just sillä tavalla että näyttö ei sammu ja saa odotella kauan ennenku suostuu sammumaan. Usein se sumenee puoliks. Mulla on Sony VAIO mistäköhän niiltä sais teknistä tukea?
Onko jollain kokemuksia tästä huoltoliikkeestä? Katsoin vähän hintavertailuja mut en tiedä paljo jostain näytön korjaamisesta yleensä pitää maksaa..?