Moi. Ekaa viestiä pukkaa tänne. Mulla löytyy tollanen Acerin Aspire 3100 sarjalainen. Tiedän että kuuluu Acerin p*skimpiin koneihin ja sitähän se onkin. Tökkinyt jo vuoden jne.. Kaikki koneen viat on tiedossa. Nytten olen tässä yrittänyt formatoida ja asentaa uutta winikkaa koneelle, mutta kesken asennuksen Acer sammuu kesken kaiken. Tietokoneihmisenä voin sanoa että ei kai kyseessä ole joku virtalähteen rikkoutuminen tai ylikuumentuminen. Noista se vika varmaan on kun olen jo formatoinut winikan (juuri sen se kerkesi formatoida ennenkuin sammui). Ubuntua yritin vähän aika sitten asentaa samoin oirein koneen sammuttua. Multa kyllä löytyy tosta 3 m päästä parveke että oisko se paras hoitokeino vai mitä tehhään? Osaako joku sanoa mitään. Vai oisko sisuskalujen imurointi? Vastauksia kaivataan kiitos. =))
Mulla on ittellä Acer Aspire 3104 WLMi, mikä on toooodella hidas ja huono. Minä oon ihan reilusti vaan avannu tuon alaluukun, ja pölyt imuroinu pois. Tää lämpenee todella paljon, mutta toimii nyt jotenkin. Suosittelen, että kun alotat sitä formatointia, niin laita se läppäri pöydälle, ja nosta sen takaosaa muutamalla kirjalla ylöspäin, jotta ilma pääsee kiertämään hyvin. Ja se asennus/formatointi kannattaa tehdä jossa parvekkeen lähellä, tai missä tahansa missä on viileää. Mutta se imurointi on suositeltavaa. MUISTA PURKAA STAATTINEN SÄHKÖ! p.s. Mää yritin ittekkin asentaa Ubuntua, mutta se tökkäs siihen, että se ei tunnistanu tätä langatonta verkkokorttia p.p.s Parvekkeelta kun heittää, niin se auttaa kaikkiin pulmiin. Sen jälkeen voi marssia kauppaan ja ostaa MacBook Pro:n