Saloran pvr S600C tallentava Digiboxi

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi protype83 19.01.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. protype83

protype83 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En löytänyt tälle keskustelu aihetta mutta kai tääki on ihan hyvä paikka..

Eli teen yövuoroa ja eräs myyjä päätti soittaa mulle päivällä kun olin nukkumassa ja herätessään suostun kyl melkeinpä kaikkeen mitä ne onkaan myymässä.. ja tällä kertaa tilasin viasat paketin tallentavalla digiboxilla..

noh.. ei siinä mitään.. tavarat tuli ja olin asentelemassa ja huomasin ettei omassa kämpässä edes ollu koko kaapelia.. ja toin sitten tavarat muijan kämpille..

ja asiaan..

päätin sitten vihdoin ja viimein kokeilla että miten tallennus siinä laitteessa toimii.. ja laitoin laitteesta epg ohjelmaoppaasta ohjelma oppaasta ajastuksen päälle.. ja kuulin jälkeen päin että tallennus oli epäonnistunut.. ja seuraavana päivänä ku kokeilin aloittaa heti nauhotuksen ei vieläkään onnistunut..

ohjeesta ku katsoin vian määrityksiä siellä ei ollut ku muutama hassu vikailmoitusta eikä edes aiheeseen liittyvää.. eikä tallennuksesta selitetty muuta kuin että paina rec:iä niin alkaa toimii..

kysymys kuuluukin että onko kellään kokemusta ja osaako kukaan neuvoa tyhmää.. mulla alkaa omat neuvot loppumaan..

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu