Saako noita netti CD-levyjen tilauksii maksettuu muullaki ku visalla?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi mica100 27.06.2005.

1. mica100

mica100 Guest

niis kaikis tilaus sivuilla on visan mainoksia, joten pitääkö ne maksaa sillä??

2.  
  3. Ekhnaton

Ekhnaton Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nierle ja CdRohlinge24 hyväksyvät myös tilisiirron. Varmasti monet muutkin.

4. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    www.wecellcd.com Siinä on paras netti kauppa ku cd/dvd levyjä haluaa.. tilasti vaikka miljoonalla niin tulee postiennakolla ja ainakin minusta on aika halpaa, jos vain oikeita tuotteita ostaa.

5. nrautava

nrautava Guest

6. ktorni

ktorni Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Verkkokaupasta saat vaikka postiennakolla.

7. mica100

mica100 Guest

mistä on paras/nopein ostaa......tai turvallisin (ostokset tulevat varmasti perille)???

8. vempula

vempula Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aika hyvänä nyrkkisääntönä on se että jos sivulla saa kieleks suomen niin kyl siihen voi luottaa. http://www.wesellcd.com on ainakin hyväksi todettu.. Myös http://www.kitupiikki.net on ollu luotettava.. Jos netistä tilaaminen epäilyttää niin sitten kannattaa vaan kipittää lähi markettiin, saa ainakin sen mitä haluaa, tilaamalla kyllä säästää jos isompia määriä tarttee.

9. jflurrie

jflurrie Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä olen itse tilannut yhden kerran sekä Nierlestä että CDRohlingesta noin 300€:n tilauksen. Molemmista tuli mitä piti eikä kestänyt liian pitkään. Tai no, jos jostain pitää antaa palautetta, tilasin sadan kappaleen purkeissa DVD-levyjä, tuli 25n purkeissa. Onko sillä sitten mitään väliä, päätelköön jokainen itse.

Molempiin maksoin pankkisiirrolla.

Tällä hetkellä mun mielestä Nierle on nopeampi ja CDRohlinge on edullisempi. Mutta jos Verkkokauppa.comista saa tuotteet mitä haluat kohtuu hintaan, niin tilaa sieltä.

edit. Lisätään vielä yksi hyvä syy ostaa CDRohlingesta - siellä on ih*n helvetin paljon suuremmat valikoimat. Ainakin tuntuisi siltä.

Viimeksi muokattu: 29.06.2005

Jaa tämä sivu